• سه شنبه ٢٥ مرداد ١٤٠١-١٣:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٩٧١
در جلسه شورا صورت گرفت: 10-86

واکنش امانی به ایراد فرمانداری از مصوبه نظام‌نامه مشارکت محله‌ای

عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به ایراد فرمانداری به مصوبه نظام نامه مشارکت محله ای گفت: ایراد فرمانداری درست بود که برخی از افرادی که آمدند ما فوق شهردار تهران بودند. ما نمی توانیم این افراد را عضو کمسیون یا قرار گاهی کنیم که ریاست آن را به شهردار تهران داده‌اید.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی،عضو شورای شهر تهران امروز در صحن شورا در واکنش به اعتراض هيأت تطبيق به مصوبه «نظام نامه مشاركت محله‌ای شهروندان در مديريت شهری » گفت: اگر به یاد داشته باشید در جلسه‌ای که به این بحث رسیدگی می‌شد،  با توجه به سبقه‌ای که ما از هیئت تطبیق مصوبات شورا در فرمانداری داریم پیش‌بینی می کردم که این دو بند با مخالفت اعضای هیئت تطبیق مواجه شوند. در مورد بند یک آن دو  ایراد داشتند. 
او ادانه داد: یکی الزام بود و یکی افرادی که قرار بود در  قرارگاه حضور داشته باشند. صحبت آن‌ها درست بود که برخی از افرادی که آمدند ما فوق شهردار تهران بودند. ما نمی توانیم این افراد را عضو کمسیون یا قرار گاهی کنیم که ریاست آن را به شهردار تهران داده‌اید. از جمله رئیس شورای شهر تهران, استان‌دار تهران, فرمانده سپاه و نماینده قوه قضاییه. معترض بودند که به لحاظ سازمانی هم تراز شهردار تهران نیستند. 
امانی گفت: سازمان قانون و  آیین‌نامه جدا و سلسله مراتب فرمان‌دهی دارند. در جایی که شما بیرون از سیستم شهرداری بخواهید کسی را دعوت کنید نهایتا می‌توانید نماینده آن سازمان یا نهاد را دعوت کنید. ممکن است آن سازمان فرد والایی را هم معرفی کند ولی به هر حال نماینده آن سازمان است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: