• يکشنبه ٢٦ دی ١٤٠٠-١٠:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٨٣
احمد صادقی: 5-40

باید تمام قد از حضور شهردار در صحنه کار و جهاد حمایت کنیم

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حضور شهردار و معاونان وی در صحنه برای تغییر چهره شهر یک فرصت مغتنم است گفت : باور داریم که اگر مسئولی با همه محدودیت های قانونی ، کمبودهای مالی، کارشکنی های رسانه های بیگانگان و معاند پا در راهی سخت گذاشته بیش از پیش احتیاج به حمایت دارد و لازم است با هم افزایی و همکاری همه جانبه ، تمام قد در مقابل انتقادات غیر منطقی و غیر کارشناسی بایستیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران احمد صادقی در چهلمین جلسه شورا با یادآوری نکاتی که در چهار سال گذشته موجب عدم پیشرفت شهر شده است، گفت: در چهار سال گذشته با بی تدبیری مسئولین وقت، حوزه آسیب های اجتماعی رها بود و کسی به فکر کارتن خواب ها، معتادین متجاهر و  کودکان کار نبود. روحیه اشرافی گری، کاهلی و بی مسئولیتی باعث شده بود تا با بهانه های گوناگون کارهای بر زمین مانده را بر گردن دیگر سازمانها بیاندازند و کسی به فکر اقشار ضعیف در شهر نباشد.
وی ادامه داد: آقایان وقتی از خیابان های شهر عبور میکردند چشم های خود را می بستند تا چهره شهر و افراد آسیب دیده را نبینند  و در اتاق های خود برای شهر تصمیم میگرفتند و هر بار هم کسی سئوالی میپرسید مسئولیت را بر عهده سازمان بهزیستی و کمیته امداد ، نیروی انتظامی و ... می انداختند .
صادقی با اشاره به اینکه  خدا را شاکرم که شهردار بسیجی و جهادی امروز تهران، خود را مسئول شهر و مردمان آن میداند ادامه داد: ایشان برای قبول مسئولیت های زمین گذاشته  به سرعت داوطلب میشود و با همه توان و همراه سازی سایر نهادها و دستگاهها به سمت مشکلات و رفع آنها گام بر میدارد نمونه بازر آن حضور شهرداری در طرح واکسینایون است که شاهد این مدعا است.
ریس کمیته شفافیت و شهر هوشند شورا افزود: پس از تشکیل قرارگاه اجتماعی کشور توسط رئیس جمهور محترم  و هماهنگی صورت گرفته  با استاندار زحمتکش تهران قرارگاه اجتماعی شهر تهران با ریاست شهردار تهران شکل گرفت و شاهد یک همدلی و هم افزایی مفید برای حل مشکلات مردم هستیم.
صادقی ادامه داد: حضور در صحنه شهردار و معاونین ایشان و مشارکت گروههای جهادی، معتمدین محلات ، خیریه ها و تشکل های مردم نهاد فرصتی استثنایی برای تغییر چهره شهر پایتخت است که باید آن را مغتنم بشماریم.
وی اظهار داشت: از این فرصت استفاده کرده خدمت جناب آقای دکتر زاکانی ، آقای دکتر توکلی زاده و همکاران ایشان در حوزه اجتماعی خدا قوت بگویم و از زحمات و همت ایشان جهت راه اندازی طرح جمع آوری معتادین متجاهر  سپاسگزاری نمایم. و اعلام میکنم بنده و همکاران خدومم در شورای اسلامی شهر باور داریم که اگر مسئولی با همه محدودیت های قانونی، کمبودهای مالی، کارشکنی های رسانه های بیگانگان و معاند پا در راهی سخت گذاشته و به جنگ قدرتمندان و قاچاقچیان و صاحبان زور و زر رفته است بیش از پیش احتیاج به حمایت دارد  و لازم است با هم افزایی سعی بکنیم با بهره گیری از جایگاهی که به رای شهروندان فهیم تهرانی و به رسم امانت به ما سپرده شده است سایر دستگاهها را نیز مجبور به حضور و نقش آفرینی کنیم  و تمام قد در مقابل  انتقادات غیر منطقی و غیر کارشناسی بایستیم .

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: