• سه شنبه ٢١ دی ١٤٠٠-١١:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٤٩
حبیب کاشانی :3-39

پست های خلق الساعه در مدیریت شهری ایجاد نکنیم/ عدم پاسخگویی شهرداری منطقه 3 بر ابهامات ما افزود

عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران ضمن بیان این مطلب که موضوعات در مدیریت شهری بهتر است در داخل مجموعه حل شود ادامه داد: اما عدم پاسخگویی از سوی شهرداری ها سبب می شود ما موضوعات را به نهاد های نظارتی ارجاع دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی در سی و نهمین جلسه شورا گفت: در ابتدا از مردم تهران عذر خواهی می کنم که در چند جلسه گذشته از تریبون شورا تذکراتی را عنوان می کنم که شاید موضوعات مهمتری از این موارد وجود دارد.
روز گذشته در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری انتصاباتی رخ داد که این حق هر مدیری است که زیر مجموعه خود را انتخاب و انتصاب کند اما نگرانی و گله مندی من از ایجاد پست های من درآوردی و خلق الساعه است که حتی باید در گینس ثبت شود.
وی ادامه داد: پست مشاور در طراحی رویدادهای ارتباطات اجتماعی در صد سال بلدیه سابقه نداشته و این موارد باید اصلاح شود.
کاشانی گفت: در 4 سال گذشته تفکری حاکم بوده و در مدیریت جدید تفکر جدید حاکم شده حال این چه بدهکاری است که برای نگه داشتن فردی چنین پست هایی خلق می کنیم تا فرد بماند. اگر قرار است سفره ای بیاندازیم و استفاده کنیم که همه تکلیف خود را بدانند.
خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: در هفته گذشته تذکری مبنی بر قراردادی که خارج از عرف سازمانی در منطقه 3 منعقد شده است در صحن شورا ارئه دادم. پس از طرح موضوع  شهردار منطقه 3 با بنده تماس گرفتند  و توضیحاتی دادند   و حتی درخواست ارسال کتبی مستندات را داشتم و گفتم اگر ابهامات من برطرف شد از طریق همین تریبون شورا این حق را دارم که بگویم اشتباه کردم اما متاسفانه از هفته گذشته تا کنون هیچ گزارشی برای من ارسال نشده و بر ابهامات من نیز افزوده شده است.
کاشانی ادامه داد: این قبیل موارد اگر در خود مدیریت شهری مرتفع نشود باید به نهاد های نظارتی ارجاع داده شود لذا تقاضای من از مسئولا این است که موارد این چنین در داخل مدیریت شهری حل شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: