• يکشنبه ١٩ دی ١٤٠٠-١٢:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥١٩
مهدی پیرهادی مطرح کرد: 7-38

تاکید بر بهبود وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران خواست تا نسبت به بهبود هرچه بیشتر وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران پس از ارایه گزارش حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، از ارائه گزارش و حضور تیم اندیشه ورز این سازمان تشکر کرد.
وی اظهار داشت: یکی از علت‌های موفقیت حجت السلام  امرودی در این سازمان، شناخت و تجربه ای بود که طی دهه های گذشته و مسئولیت هایی که در شهرداری داشته اند، کسب کرده است.
پیرهادی با بیان اینکه به دلیل توانمندی ایشان، انتظار از ایشان بیشتر است‌، گفت: انتظار داریم سازمان هر روز کار جدیدی را ارائه دهد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران از رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران خواست تا نسبت به بهبود هرچه بیشتر وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان اهتمام بیشتری داشته باشند.
پیرهادی ابراز امیدواری کرد که با توجه نیروی انسانی متخصص در سازمان  فرهنگی و هنری شهرداری تهران،  شاهد شکوفایی در آن سازمان باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: