• يکشنبه ١٩ دی ١٤٠٠-١٢:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥١٨
مهدی اقراریان در تذکری بیان داشت: 6-38

نباید اقداماتی باب شود که مدیریت فضاهای تبلیغاتی از دست برود

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه متأسفانه در چند وقت گذشته سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و شرکت واحد اتوبوسرانی اقدام به واگذاری فضاهای تبلیغاتی در ایستگاههای دوچرخه بیدود و ایستگاههای اتوبوس نموده اند، گفت: از آنجا که این دست اقدامات برخلاف مصوبه شورای اسلامی شهر تهران می باشد و بدون هماهنگی با سازمان زیباسازی صورت می گیرد، اگر این اتفاق باب شود و ما تمرکز مدیریت را در حوزه فضاهای تبلیغاتی شهر از دست بدهیم و حوزه تبلیغات دچار آشفتگی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی اقراریان رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در سی و هشتمین جلسه در تذکری به شهرداری تهران گفت: با عنایت به ماده سوم مصوبه شماره 1898 شورای اسلامی شهر تهران، با هدف وحدت رویه، تمرکز در سیاست‌گذاری و توزیع عادلانه امتیازات عمومی، واگذاری امتیاز بهره برداری از ابزارهای تبلیغاتی در مالکیت شهرداری می بایستی در چارچوب ضوابط و مقررات موضوعه توسط سازمان زیباسازی و با برگزاری مزایده عمومی و طی مراحل معین صورت پذیرد.
وی ادامه داد: متأسفانه در چند وقت گذشته سازمان حمل‌ونقل و ترافیک (علیرغم اتمام تفاهم‌نامه یکساله به شماره 1280698/615 مورخ 05/11/98) و شرکت واحد اتوبوسرانی اقدام به واگذاری فضاهای تبلیغاتی در ایستگاههای دوچرخه بیدود و ایستگاههای اتوبوس نموده اند. 
اقراریان ادامه داد: از آنجا که این دست اقدامات برخلاف مصوبه شورای اسلامی شهر تهران می باشد و بدون هماهنگی با سازمان زیباسازی صورت می گیرد، اگر این اتفاق باب شود و ما تمرکز مدیریت را در حوزه فضاهای تبلیغاتی شهر از دست بدهیم و هر یک از ارکان و اجزای شهرداری تهران راساً اقدام به اجاره دادن فضاهای تبلیغاتی نمایند شهرداری در حوزه تبلیغات دچار آشفتگی خواهد شد.
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا افزود:  لذا من از  شهردار محترم تهران می خواهم  برای این مورد و موارد مشابه تدبیر عاجل نمایند تا زین‌پس در سازمانهای زیرمجموعه شهرداری شاهد این قبیل مشکلات نباشیم. موارد فوق به عنوان تذکر به شهردار محترم تهران، جهت بررسی، اعلام نظر و ارائه گزارش تقدیم شورای اسلامی شهر تهران می‌گردد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: