• سه شنبه ١٤ دی ١٤٠٠-١٥:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٤٩٩
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا خواستار شد: 11-37

ارائه گزارش جامع از خانه‏ موزه ها توسط شهرداری/ اقدام ویژه جهت بهبود وضعیت کارکنان آتش نشانی

عضو شورای اسلامی شهر تهران، با برشمردن مشکلات خانه موزه های شهر تهران ،اظهار داشت: شهرداری گزارش جامع و روشنی از تمامی خانه ها از جمله، خانه موزه ها و خانه شهدای موجود در شهر تهران به شورای اسلامی ارائه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی اقراریان رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در جریان سی و هفتمین جلسه شورا با اشاره به بازدیدهای خود از ایستگاه های آتش‏نشانی، وضعیت معیشتی کارکنان آتش‏نشانی را نامناسب برشمرد و گفت: متاسفانه علی‏رغم سوالاتی که مطرح شد، پاسخ مناسبی در این خصوص ارائه نشد و اگر شهرداری نخواهد تدبیر عاجلی برای مشکلات آتش‏نشانی بیاندیشد، مجبور به ایجاد کمیته‎ای در جهت بررسی این موضوع هستیم. لذا خواهشمندم که شهرداری اعلام نماید که چه تدبیری برای موضوعات معیشتی کارکنان آتشنشانی اندیشیده است؟
وی در ادامه تشریح کرد: علت مطرح کردن این موضوع، وضعیت اسفبار اجاره‎ خانه در تهران است. برخی کارکنان آتش‏نشانی به دلیل اینکه در سالهای گذشته برای وضعیت مسکن شان تدبیری اندیشیده نشده بود، باید از اطراف تهران، مسیری چند ساعته در ترافیک را بپیمایند تا به محل کار خود برسند و همین موضوع باعث خستگی آنان و کاهش کیفیت خدمات ارائه شده از سوی آنان خواهد شد.
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا  در تذکر دوم خود درخصوص خانه موزه‎ها نیز گفت: گزارشی از خانه موزه نادعلی کربلایی به دست بنده رسید که متعلق به پدر سه شهید بوده و در منطقه 17 شهرداری قراردارد، لذا شهرداری گزارش جامع و روشنی در خصوص وضعیت تملک، بهره برداری و شرایط این خانه موزه و تمامی خانه ها از جمله خانه اندیشمندان علوم انسانی، خانه گفتگو، خانه هنرمندان و ...نیز خانه شهدای موجود در شهر تهران به شورای اسلامی ارائه نماید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: