• يکشنبه ١٢ دی ١٤٠٠-١١:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٤٦٥
پاسخ فروزنده به تذکرات اعضا: 7-36

1500 نفر از بانوان همکار شهرداری مشمول مصوبه دورکاری مادران هستند

لطف‏الله فروزنده در پاسخ به تذکر اعضای شورا در خصوص مصوبه دولت با موضوع دورکاری مادران اظهار داشت: به تبع دولت در 15 آبان این مصوبه را ابلاغ کردیم و از همین روی 1528 نفر از همکاران بانوی ما که دارای کودک زیر 6 سال یا دبستانی یا مهجور هستند از این بخشنامه استفاده می‏کنند.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، لطف‏الله فروزنده معاونت برنامه ریزی شهر تهران در پاسخ به تذکرات تعدادی از اعضای شورا اظهار داشت: ردیف بودجه پله‏ های برقی، در اختیار معاونت حمل و نقل است، اما در خصوص نیروهای رسمی شهرداری، همه با قوانین استخدامی شهرداری آشنایی دارید و می‎دانید که در خصوص نیروهای رسمی شهرداری هرگونه افزایش گروه یا فوق‏العاده باید با موافقت سازمان امور استخدامی باشد و این سازمان هم باید موافقت شورای حقوق و دستمزد را داشته باشد.
وی افزود: با اینحال هم برای افزایش گروه و هم افزایش فوق العاده  شغلی از 10 تا 40 درصد به تناسب کار کارکنان رسمی مکاتبه کرده‏ایم و باید به تصویب شورای حقوق و دستمزد برسد و آنگاه اجرا کنیم.
فروزنده درخصوص دورکاری مادران نیز گفت: به تبع دولت در 15 آبان این مصوبه را ابلاغ کردیم و از همین روی 1528 نفر از همکاران بانوی ما که دارای کودک زیر 6 سال یا دبستانی یا مهجور هستند از این بخشنامه استفاده می‏کنند.
وی در ادامه خاطر نشان ساخت: اما در رابطه با ایثارگران غیر شرکتی، هماهنگی‏ ها صورت گرفته و حکم‎های 3100 نفر مشمول در نظر گرفته شده که احکام 400 نفر ایشان صادر شده است. اما در خصوص ایثارگران شرکتی، اختلافی وجود داشت که آیا شامل نیروهای شرکتی بویژه حجمی می‎شود یا خیر؟ که در نهایت نشستی  با مجلس و سازمان امور استخدامی و دیوان عدالت اداری برگزار شد که قرار شد، مصوبه آن به شهرداری ابلاغ شود.
معاون برنامه ریزی شهرداری تهران ادامه داد: تمام تلاش شهرداری اینست که تمام حقوق مکتسبه کارکنان که توسط قوانین مشخص شده است را به جد دنبال کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: