• يکشنبه ١٢ دی ١٤٠٠-١٠:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٤٦١
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد؛ 4-36

لزوم پرداخت عادلانه حقوق و مزایا پرسنل حوزه شهرسازی و معماری

جعفر بندی شربیانی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران به لزوم پرداخت عادلانه حقوق و مزایای پرسنل حوزه شهرسازی و معماری مناطق شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران جعفر شربیانی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در تذکری خطاب به معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: با اتخاذ تصمیمات کارآمد در جهت ارتقاء سرمایه اجتماعی و انسانی و بکارگیری رویکردهای تشویقی و رقابتی سالم، نسبت به پرداخت عادلانه حقوق و مزایا بین پرسنل اقدام شود.
او ادامه داد: ایجاد انگیزه برای کارکنان هر سازمان باعث بروز استعداها و افزایش حس تعلق در پیشبرد اهداف آن سازمان بوده که با لحاظ نمودن تجارب فنی و تخصصی و سختی کار، علاوه بر تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به درخواست های مراجعین، رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.
این عضو شورای شهر تهران بیان کرد: از این رو حوزه شهرسازی و معماری به دلیل نوع و نحوه ارائه خدمت و پاسخگویی، می تواند زمینه ساز قضاوت درست از مدیریت شهری را به نمایش بگذارد.
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران یادآور شد:  با این نگرش لزوم توجه به نحوه پرداخت عادلانه حقوق و مزایای پرسنل حوزه شهرسازی و معماری نواحی و مناطق به عنوان اولین کارکنان خط مقدم مستقیم پاسخگویی به شهروندان، از حیث کیفیت ارائه خدمت و رضایتمندی شهروندان بسیار حائز اهمیت است.
شربیانی با بیان اینکه یکی  از  نتایج حاصل از برگزاری نشستهای هم اندیشی با کارشناسان و مدیران شهرسازی و معماری نواحی و مناطق، مشخص شدن یکی از مهم ترین دغدغه های آنان، مبنی بر  ناعادلانه بودن پرداخت حقوق و مزایای این افراد بود، گفت: متاسفانه با نگاه های نادرست به پرسنل پاک دست این حوزه تخصصی مواجه هستیم. از طرفی به دلیل نوع ارائه خدمت چهره به چهره، حجم کار بسیار بالا و استرس های ناشی از سختی کار، بازنگری در نحوه پرداخت حقوق و مزایای پرسنل حوزه شهرسازی و معماری امری ضروری و مهم  است.
او خطاب به معاون شهردار تهران افزود: از دکتر فروزنده معاون  برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و امور شورا انتظار می رود در اقدامی عاجل این بی عدالتی را رفع نموده و اقدامات لازم را جهت رضایتمندی پرسنل این حوزه تخصصی به عمل آورد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: