• يکشنبه ٧ شهريور ١٤٠٠-١٤:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٣٢٥
امانی مطرح کرد:

ناپدید شدن کپسول‌های اکسیژن شهرداری تهران!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: از ابتدای شیوع کرونا مطابق با مصوبه کمیسیون پزشکی شرکت شهر سالم، 53 کپسول اکسیژن خریداری شده که میانگین قیمت‌شان 15 تا 20 میلیون تومان است. این تعداد به برخی افراد داده شده و تنها 10 درصد آن به شرکت بازگشته است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی، عضو شورای ششم شهر تهران همچنین با اشاره به ناپدید شدن کپسول‌های اکسیژن خریداری شده از سوی شهرداری تهران برای کارمندان گرفتار به کووید 19 گفت: مراجعاتی به شورا شده که طی آن کارمندان شهرداری اعلام کردند درگیر کرونا شدند اما زمانی که به شرکت شهر سالم مراجعه کردند گفته شده کپسولی موجود نیست.

او ادامه داد: این در حالی است که از ابتدای شیوع کرونا مطابق با مصوبه کمیسیون پزشکی شرکت شهر سالم،  53 کپسول اکسیژن خریداری شده که میانگین قیمت‌شان 15 تا 20 میلیون تومان است. این تعداد به برخی افراد داده شده و تنها 10 درصد آن به شرکت بازگشته است.

این عضو شورای شهر تاکید: نکته اینجاست که 7 عدد  از این کپسول‌ها خارج از الزامات مصوبه کمیسیون پزشکی و به افرادی غیر از کارمندان شهرداری، به صورت تلفنی داده شده است. افرادی که وضع مالی خوبی دارند! باید این کپسول‌ها بازگردد تا کارکنان مبتلا به کرونا بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

13-7

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: