• يکشنبه ٧ شهريور ١٤٠٠-١٢:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٣١٧
اقراریان:

بسیاری از مناطق به سامانه 137 دسترسی ندارد

مهدی اقراریان در هفتمین جلسه شورا در ادامه ارائه گزارش محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، گفت: روز جمعه به ستاد 137 مراجعه کردم و تنها یک نفر در ستاد بود و از آنجا با 137 تماس گرفتم و دیدم که بسیاری از مناطق به سامانه 137 دسترسی ندارد. علت این قطعی چیست؟

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بینالملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در هفتمین جلسه شورا گزارش خود را درخصوص اهم فعالیتهای این سازمان ارائه کرد و مهدی اقراریان پرسشهایی را درخصوص گزارش او مطرح کرد.

اقراریان گفت: در جمهوری اسلامی، گزارشهای مسئولین روی کاغذ خیلی زیباست اما اگر مرد میدان باشیم و وارد میدان شویم و واقعیت مسائل را در نظر بگیریم، می‏بینیم که واقعیتها با گزارشهایی که ارائه میشود، بسیار متفاوت است. از جمله این موارد، وضع نظافت شهر تهران است. همچنین گزارشی که درمورد سامانه 137 ارائه شد.

اقراریان افزود: من روز جمعه به ستاد 137 مراجعه کردم و تنها یک نفر در ستاد بود و از آنجا با 137 تماس گرفتم و دیدم که بسیاری از مناطق به سامانه 137 دسترسی ندارد. علت این قطعی چیست؟

اقراریان درخصوص گزارش فرجود نیز گفت: این گزارش بیشتر شامل مفاهیم بود و لذا روند گزارشدهی اشتباه بود. البته در این گزارش به اقدامات هم اشاره شده بود و از این بابت تشکر میکنم.

او همچنین طی تذکری گفت: نکتهای در خصوص جذب نیروی انسانی در این گزارش وجود دارد و از دکتر جاوید درخواست دارم که جلوی این دسته اقدامات غیر کارشناسی زیرمجموعه خود را بگیرند و اگر جایی هم هست که شورا باید ورود کند. لطفا تذکر دهید که ورود کنیم چون متاسفانه تخلفاتی را مشاهده میکنیم.

او همچنین طی تذکر دیگری گفت: متاسفانه در دوره شورای پنجم انتصاباتی از این دست  زیاد داشتیم. وقتی که کسی لیسانس مکانیک دارد و فوق لیسانس مدیریت اجرایی، به دلایلی به کاری منصوب میشود که از آن سررشته ندارد مشخص است که نتیجه چه میشود.

اقراریان در ادامه خاطر نشان ساخت: با استناد به بند (ح) ماده 14 وظایف هیئت مدیره سازمان در اساسنامه تدوینی سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری تهران، در خصوص شرایط انتصاب مدیرعامل، برداشت ما اینست که آقای فرجود از روز اول شرایط انتصاب را نداشته است. لذا ضمن تقدیم اساسنامه به پیوست، موضوع بعنوان تذکر به سرپرست شهرداری تهران تقدیم شورای اسلامی شهر تهران میگردد. 

او ادامه داد: در بند (ح) نیز آمده است: انتخاب یک نفر از شاغلین رسمی شهرداری و با سابقه فعالیت حداقل هشت سال سابقه کار قراردادی در شهرداری تهران بعنوان مدیرعامل که با حکم رئیس شورا منسوب میشود. بر اساس این اساسنامه ایشان با حکم شهرداری تهران منصوب شدند و خواهشمندم آقای جاوید این موضوع را دنبال کنند. احتمالا کسانی که آقای فرجود جذب کرده نیز شرایطی نظیر ایشان داشتند و کسانی که ایشان عذرشان را خواسته متخصصینی بودند که نسبت به این رویه غلط،  تذکر دادهاند.       

5-7

    

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: