• يکشنبه ٣ مرداد ١٤٠٠-١١:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٠٣٧
حجت نظری مطرح کرد:

ضرورت تامین امنیت در محله جوادیه/ درخواست استقرار کانکس پلیس و ازبین بردن فضاهای بی‌دفاع در محله جوادیه

حجت نظری عضو شورای شهر تهران به پلیس و شهرداری تهران درباره ضرورت تامین امنیت در محله جوادیه تذکر داد.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روزهایی پر از نگرانی را در کشور پشت سر می‌گذاریم ادامه داد: از پیک پنجم کرونا تا مشکلات دیگر و در میان این نگرانی‌ها اما، بیشتر دلواپس سیستان و بلوچستان و خوزستان هستیم. امیدوارم مشکلات اهالی این استان‌ها زودتر حل شده و پاسخی مناسب به مطالبات به حق مردم داده شود.

نظری در ادامه تذکری در مورد نابسامانی که در محدوده غربی محله جوادیه و در حاشیه امتداد بزرگراه نواب که یارجانی نامگذاری شده وجود دارد گفت و افزود: موضوعی که شماری از ساکنان این محله نیز آن را به بنده منتقل کرده و خواستار حل این معضل بودند. همان‌طور که می‌دانید محله جوادیه از سمت غرب به امتداد بزرگراه نواب (یارجانی) و بوستان ولایت منتهی می‌شود و در جداره این لبه در محله جوادیه نیز بوستانی دیگر ایجاد شده است.

او ادامه داد: متاسفانه مدتی است که در این محدوده از قسمت شمال محله جوادیه تا انتها ازدحام معتادان متجاهر، موادفروشان و بزهکاران مشاهده می‌شود و همین موضوع مورد اعتراض اهالی این بخش از محله نیز قرار گرفته است. به گفته اهالی این موضوع بارها به پلیس نیز گزارش شده اما به دلیل مجاورت بزرگراه با این محله معمولا تا قبل از رسیدن پلیس مجرمان محل را ترک کرده و فرار می‌کنند. نتیجه جمع‌آوری معتادان هم که چندان مورد رضایت ساکنین نبوده و بعد از چند روز این افراد و دیگر مصرف کنندگان دوباره به زیرپل، میانه بزرگراه و فضای سبز حاشیه این محله برمی‌گردند و موجب ایجاد ناامنی و احساس ناامنی برای اهالی می‌شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: علاوه بر این، چندین مورد سرقت خرد از خودروهای سواری، درگیری و سرقت از منازل در این محدوده رخ داده که بر نگرانی اهالی افزوده است.

حجت نظری گفت: به عنوان نماینده مردم از نیروی انتظامی می‌خواهم که کانکسی برای استقرار پلیس در این محل پیش‌بینی کند و از شهرداری تهران هم می‌خواهم تا علاوه بر تامین روشنایی و از بین بردن فضاهای بی‌دفاع در این محدوده، شرایط را برای استقرار کانکس پلیس فراهم کند، تا امنیت در این محله تامین شده و خدای نکرده با تعلل‌مان باعث نشویم که محله قدیمی و خوشنام جوادیه نیز به وضعیتی نظیر آنچه امروز در برخی محله‌ها شاهدش هستیم، دچار شود.

3-313

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: