• يکشنبه ٣ مرداد ١٤٠٠-٠٩:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٠٣٦
محمد عیلخانی در تذکری مطرح کرد:

شهرداری به مکاتبات نظارتی شورا پاسخگو نیست

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم پاسخگویی شهرداری تهران به مکاتبات مربوط به وظایف نظارتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران تذکر داد.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان سیصدو سیزدهمین جلسه شورا طی تذکری به شهردار تهران گفت: تذکر بنده در رابطه با عدم پاسخگویی به مکاتبات مربوط به وظایف نظارتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران است.

او ادامه داد: با عنایت به مفاد بند 3 و 8 ماده 80 قانون شوراها و اصلاحات بعدی مبنی بر وظایف نظارتی اعضای شورا بر حسن اجرای مصوبات و حسن اداره و حفظ سرمایه ها توسط شهرداری ها بدین وسیله  به شهرداری تهران بابت عدم پاسخگویی به مکاتبات نظارتی شورا تذکر داده می شود.

محمد علیخانی ادامه داد: برای نمونه پیگیری های متعددی توسط اینجانب بابت رسیدگی به موضوع یکی از املاک در اختیار شخص حقوقی مطابق تبصره 6 ماده 55 قانون شهرداری ها طی  نامه ی 161.225 داده شد که با وجود پیگیری های صورت گرفه متاسفانه پاسخی تا کنون واصل نگردیده  است که حاکی از قصور در حفظ سرمایه شهر دار.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا تاکید کرد: بدین وسیله به شهردار تهران تذکر می دهم تا آخرین روز مسئولیت نسبت به انجام وظایف خود پاسخگو باشند.

2-313

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: