• سه شنبه ١٥ تير ١٤٠٠-١١:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٩٥٣
سالاری با اشاره به قطعی های مکرر برق خواستار شد:

مسئولان وزارت نیرو برای پاسخگویی به مشکلات بوجود آمده، به صحن شورای شهر بیایند

محمد سالاری خواستار حضور مسئولان وزارت نیرو در صحن شورای شهر برای ارائه گزارش در خصوص چرایی بحران بوجود آمده و قطعی های مکرر برق در کشور شد و گفت: مسئولان مربوطه بصورت شفاف و صریح باید پاسخگوی مشکلات بوجود آمده برای مردم باشند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در سیصد و هشتمین جلسه شورا طی تذکری در خصوص بحران قطعی برق در کشور گفت: این روزها قطعی مکرر برق در کنار شرایط کرونایی و مساله بیکاری، هموطنان عزیز را دچار مشکلات جدی کرده است و قطعا تداوم این رویه منجر به بحران های بسیار جدی می شود.
سالاری ادامه داد: در این شرایط از مدیران انتظار می رود، نسبت به پاسخگویی شفاف و صریح در خصوص چالش هایی که با آن رو به رو هستند اعم از موانع طبیعی، موانع اعتباری و یا عدم همکاری سازمان ها و نهادها اقدام کنند.
وی با اشاره به برخی گزارش هایی که این روزها به گوش می رسد، اظهار داشت: گزارش ها حاکی از اینست که در دولت های گذشته سرمایه گذاری لازم برای زیرساخت ها انجام نشده است و اکنون تولید و مصرف برق در کشور سر به سر است، این در حالیست که بخش صنعت در کشور ما خوابیده  و اگر صنعت فعال شود، قطعا وضعیت موجود بحرانی تر هم خواهد شد.
این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در مقطعی از زمان تصمیم گیری شد، نیروگاه ها به بخش های خصوصی واگذار شود كه عملا به خصولتي ها واگذار شد و اکنون وزارت نیرو می بایست در خصوص این واگذاری ها و تاثیر آن در بوجود آمدن وضعیت امروز گزارش دهد. اخیرا نیز گزارش هایی مبنی بر فعالیت ماینرها و مزارع بیت کوین به گوش می رسد که مشخص نیست تا چه حد صحت دارد و چه تاثیری در وضعیت موجود دارد.
سالاری در پایان افزود: من از رییس و هیات رییسه شورای شهر درخواست دارم که به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی در جلسه آتی شورا از مسئولان وزارت نیرو و مدیران برق در شهر تهران دعوت کنیم تا به ما و مردم در خصوص وضعیت موجود گزارش دهند.
3-308

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: