• سه شنبه ١ تير ١٤٠٠-٠٩:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٨٦٣
مرتضی الویری در تذکری به شهرداری تهران:

کاهش دریافتی مدیران و کارکنان مرکز مطالعات شهرداری مد نظر شورا نیست

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر تهران مصوب کرد که مرکز مطالعات شهرداری تهران به جای آنکه زیر نظر شهردار باشد زیر نظر معاونت برنامه ریزی قرار گیرد اما به هیچ عنوان کاهش دریافتی مدیران و کارکنان مرکز مطالعات مد نظر شورا نبوده و شهرداری تهران باید در این زمینه سریعا اقدام کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مرتضی الویری در سیصد و چهارمین جلسه شورا گفت: شورا مصوبه ای در راستای ادغام معاونت ها داشت مبنی بر اینکه مرکز مطالعات به جای اینکه زیر نظر شهردار باشد زیر نظر معاونت برنامه ریزی کار کند منتهی انچه اتفاق افتاده کاهش حقوق و دریافت کنندگان کارکنان و مدیران  مرکز مطالعات است و فکر می کنم این کاهش به این سبب است که مرکز مطالعات زیر نظر شهردار نیست.

وی ادامه داد: وقتی با آقای رسولی صحبت کردم وی گفت به هیچ وجه کاهش دریافتی مدیران و کارکنان مرکز مطالعات  مد نظر شورا نبوده است.

الویری افزود: با این اقدام شهرداری تهران دریافتی فردی که مدرک دکتری داشته از 10 میلیون تومان به 6 میلیون تومان کاهش یافته و تاکید می کنم شورا در این زمینه مصوبه ای نداشته و نباید به پای شورا نوشته شود.

2-304

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: