• سه شنبه ١ مهر ١٣٩٩-١٥:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٨٥
تذکر الهام فخاری به معاونت فرهنگی شهرداری تهران؛

صدور حکم مدیریت سازمان خدمات و رفاه اجتماعی در آستانه فصل پاییز ضروری است

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی گفت: متأسفانه علی‌رغم گذشت ماه‌ها هنوز حکم مدیریت سازمان خدمات و رفاه اجتماعی، به‌صورت سرپرست است. و موعد قانونی حضور سرپرست گذشته است، و لازم است مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با توجه به اینکه در آستانه آغاز پاییز هستیم، دراین‌ارتباط تعیین تکلیف کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، الهام فخاری در دویست و سی و هشتمین جلسه شورا، و در تذکری به معاونت فرهنگی شهرداری تهران  ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و روز جهانی صلح گفت: یکی از محورهای اساسی پیگیری شورا و وظایف اجتماعی شهرداری تهران، خدمات اجتماعی برای گروه‌های آسیب‌پذیر و بی‌سرپناهان است.
 
فخاری افزود: متأسفانه علی‌رغم گذشت ماه‌ها هنوز حکم مدیریت سازمان خدمات و رفاه اجتماعی به‌صورت سرپرست است، و موعد قانونی حضور سرپرست گذشته است. و لازم است مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با توجه به اینکه در آستانه آغاز پاییز هستیم، دراین‌ارتباط تعیین تکلیف کند. باید تکلیف مدیری که در این حوزه است مشخص شود که آیا حکم دارد یا ندارد. در وضعیتی که از زمان مقرر و قانونی سرپرستی گذشته، در یک شرایط بلاتکلیفی سازمان تضعیف‌شده و حوزه‌های کاری آن آسیب می‌بیند.
 
238-17

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: