• سه شنبه ١ مهر ١٣٩٩-١٥:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٨٣
الهام فخاری در مخالفت با بورسی شدن شرکت شهروند و موسسه همشهری:

شورا به ماشین امضا تبدیل شده است

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا ی اسلامی شهر تهران گفت: مدیریتی که نمی‌تواند پاسخ یک تذکر را در زمان قانونی و پس از 6 نامه پیرو ارائه دهد، چگونه می‌تواند مجموعه خود را به‌صورت موفق در بورس ارائه کند. تجربه مردم از بورس چیست؟ و اساسا زمانی که وضعیت این مجموعه ها روشن نیست، چگونه تصمیمی در ارتباط با ارائه آن در بورس گرفته می‌شود؟ بنده نسبت به وضعیت مدیریت کنونی شهروند تذکر و سوال دارم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، الهام فخاری در دویست و سی و هشتمین جلسه شورا، و در مخالفت با تصویب فوریت لایحه «برنامه عملیاتی اقدامات و زمان‌بندی اجرایی جهت عرضه سهام شرکت‌های خدماتی کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه» گفت: ای‌کاش وضعیت بخشی که در این لایحه نام‌برده شده، دقیق‌تر و مفصل تر مورد بررسی قرار می گرفت. 
وی افزود: طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری، در ابتدای دوره پنجم ظاهرا باید وضعیت موسسه همشهری را مشخص می‌کرد. در آغاز سال چهارم شورای شهر هنوز از وضعیت همشهری به‌صورت جسته و گریخته و پراکنده اطلاعاتی در دسترس است. بنابراین بررسی این لایحه در صحن شورا پاک کردن صورت‌مسئله است. و قبل از اعلام فوریت آن، چنین لایحه‌ای باید در کمیسیون‌ها و شورا مورد بحث قرار گیرد. 
 نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد شرکت شهروند نیز افزود: باعث تاسف و سرافکندگی است، که تذکری از سوی شورای شهر برای روشن کردن ترکیب  وضعیت و شرایط هیات مدیره ها از جمله هیات مدیره شرکت شهروند در صحن شورا  مطرح‌شده است، و 6 نامه و تذکر پیرو امضا رئیس شورای شهر به شهرداری تهران ارسال‌شده، و هنوز بی پاسخ است. 
 رئیس شورای اسلامی استان تهران تاکیدکرد: این چه فوریتی است که شورا مجدد به ماشین امضا تبدیل‌ شده، و  رای دهد. و مدیریت محترم آن حوزه خود را موظف به ارائه گزارش به شورا،  در حد اعلام وضعیت هیات مدیره ها نمی‌داند. 
الهام فخاری در پایان تاکید کرد: چنین مواردی پاک کردن صورت‌مسئله است. و مدیریتی که نمی‌تواند پاسخ یک تذکر را در زمان قانونی و پس از 6 نامه پیرو ارائه دهد، چگونه می‌تواند مجموعه خود را به‌صورت موفق در بورس ارائه کند. تجربه مردم  از بورس چیست؟ و اساسا زمانی که وضعیت این مجموعه ها روشن نیست، چگونه تصمیمی در ارتباط با ارائه آن در بورس گرفته می‌شود؟ بنده نسبت به وضعیت مدیریت کنونی شهروند تذکر و سوال دارم.

 

235-15

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: