• سه شنبه ١ مهر ١٣٩٩-١٠:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٦٨
سید محمود میرلوحی پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 8:

باید به بافت فرسوده منطقه 8 توجه جدی شود

سید محمود میرلوحی رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای شهر تهران با اشاره به بافت فرسوده منطقه 8، گفت: باید به بافت فرسوده این منطقه توجه جدی شود. و تا وقتی اقتصاد بافت فرسوده ارتقاء پیدا نکند، مشکل آن حل نمی‎شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و بینالملل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمود میرلوحی در دویست و سی و هشتمین جلسه شورا، و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 8 ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به نقش همه اقشار و اقوام و مذاهب در دفاع از میهن، درخصوص کمبود فضای سبز منطقه 8، گفت: از آنجایی که من از اهالی  منطقه هشت هستم، باید بگویم براستی این منطقه کمبود فضای سبز دارد. و امیدوارم که این کمبود حل شود.

او همچنین با بیان اینکه، باید به بافت فرسوده این منطقه  به صورت جدی پرداخته شود، به شهردار منطقه 8 پیشنهاد کرد، که تا وقتی اقتصاد بافت فرسوده جهش، تحول و ارتقاء پیدا نکند، این مشکل بر طرف نمیگردد. او ادامه داد: این منطقه بسیار مستعد است. لذا لطفا تردید را کنار گذاشته، و یک کارشناس برجسته و با تجربه در خصوص اقتصاد را بر این امر بگمارید. و صدالبته به پروژههای کوچک مقیاس هم توجه داشته باشید.

 

238-5

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: