• سه شنبه ٢٣ ارديبهشت ١٣٩٩-١٠:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٧٣٠
رییس شورای اسلامی شهر تهران پرسید

چرا شهرداری نسبت به طرح توسعه مجلس و تجاوز به حق عمومی شهر واکنشی ندارد؟

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ارتباط با طرح توسعه مجلس شورای اسلامی، شهرداری بسیار خنثی عمل کرد. باید به واسطه این انفعال توضیح دهد. در حالی که در این طرح مدام به حق عمومی شهر تجاوز می شود. متاسفانه خیابان مردم را گرفتند و شهرداری در آن مقطع وا داد. و امروز می خواهند خیابان های دیگر را نیز بگیرند. و شهرداری مجددا واکنشی ندارد. چرا ؟

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محسن هاشمی در ابتدای دویست و سیزدهمین جلسه شورا و در ادامه تذکر محمد سالاری به مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، در ارتباط با طرح توسعه مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مهمی که در این خصوص نباید فراموش شود، انفعال شهرداری است. همچنانکه شهردار تهران از جلسه شورای عالی شهرسازی خبر داشت. اما در آن حضور نیافت. و شهردار منطقه هم بسیار ضعیف از حق عمومی شهر دفاع کرد. و به رغم حضور بنده و آقای سالاری و مخالفت با زیر پا گذاشتن حق عمومی شهر، چون حق رای نداشتیم، نتوانستیم مانع از این امر شویم.

هاشمی ادامه داد: شهرداری در این موضوع بسیار خنثی عمل کرد. و در حالی که در این طرح مدام به حق عمومی شهر تجاوز می شود. اما شهرداری واکنشی ندارد. و گویا شهردار تهران راضی به این امر است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این موضوع بیشترین تقصیر متوجه خود شهرداری تهران است. و باید به واسطه این انفعال توضیح دهد. متاسفانه خیابان مردم را گرفتند و شهرداری در آن مقطع وا داد. و امروز می خواهند خیابان های دیگر را نیز بگیرند. و شهرداری مجددا واکنشی ندارد. چرا ؟

وی افزود: شهرداری تهران توضیح بدهد که نظرش نسبت به این رای چیست؟ چرا موضع گیری نمی کند؟ چرا روزنامه همشهری هیچ گزارشی در این خصوص منتشر نمی کند؟ در حالی که مسائل امنیتی در این طرح مهم است. اما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که  فرمودند در همه مسائل، حتی در مسائل امنیتی باید قانون رعایت شود. انتظار ما این است که در این موضوع نیز قانون رعایت شود، و حق عمومی شهر به مردم بازگردانده شود.

2-213

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: