• يکشنبه ٢١ ارديبهشت ١٣٩٩-١٥:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٧١٨
زهرا صدر اعظم نوری از شهردار خواست

لایحه واکنش اضطراری شهرداری به زلزله تهران را به شورای شهر ارسال کنید

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران گفت: با گذشت بیش از یک سال، هنوز لايحه واكنش اضطراري شهرداري به زلزله تهران، به شورا ارسال نشده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدر اعظم نوری، در جلسه دویست و دوازدهمین جلسه علنی شورا، طی تذکری گفت: وقوع زلزله با قدرت 5.1 ریشتر در دشت مشا، اهمیت توجه به مدیریت بحران را بیش از پیش یادآور شد.

او ادامه داد: امروز با گذشت 17 سال از زلزله بم و 2 سال از گذشت زلزله ملارد، این سوال مطرح است که توان ما در مدیریت بحران های این چنینی چقدر است؟

نوری این پرسش را مطرح کرد که آیا در این مدت توان ما در ساماندهی امکانات برای مدیریت بحران و کیفیت ساخت و سازها افزایش یافته است؟

وی افزود: شورای شهر تهران با آینده نگری، طرحی با عنوان الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه واکنش اضطراری به زلزله تهران را در سال 97 به تصویب رساند، که به موجب آن شهرداری تهران موظف شد لایحه برنامه عملیاتی واکنش اضطراری را به همراه دستورالعمل های آن به شورا بفرستد.

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران گفت: لایحه موصوف سال گذشته به شورا آمد. اما متاسفانه تا امروز نسبت به اصلاح و بازنگری در لایحه اقدامی نشده است. و به شهردار تهران در این خصوص تذکر می دهم تا لایحه را مورد بازنگری قرار داده و مجددا به شورای شهر تهران ارسال کند.

9-212

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: