• يکشنبه ٢٥ اسفند ١٣٩٨-٠٥:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٣٣
رييس كميسيون سلامت،محيط زيست و خدمات شورای اسلامی شهر تهران:

از شهروندان تقاضا مي كنم به آرامستان ها نروند

زهرا صدر اعظم نوری در خصوص مسدود نمودن درب هاي آرامستان هاي سطح شهر در شرایط کنونی تذكر داد. و از شهروندان تقاضا کرد تا به آرامستان ها نروند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدر اعظم نوری، رييس كميسيون سلامت،محيط زيست و خدمات شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مسدود نمودن درب هاي آرامستان هاي سطح شهر تذكر داد.

وي ضمن تشکر از اقدامات موثر شهرداري تهران به ويژه حوزه خدمات شهري و سازمان بهشت زهرا (س) و کارکنان آن که این ایام ایثارگرانه خدمت مي‌كنند، و در خط مقدم کار قرار دارند و در معرض آسیب هستند، گفت: در واقع مخاطب اصلی من شهروندان عزيز تهراني، در نحوه برخورد با سنت حسنه زيارت اهل قبور در آخر سال هستند.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شرايط بحراني ايجاد شده، اقتضا می کند به منظور حفظ جان شهروندان، این سنت حسنه کنار گذاشته و از حضور در آرامستان ها اجتناب شود . از این رو از همه شهروندان صميمانه تقاضا مي كنم، به آرامستان ها، مخصوصا بهشت زهرای تهران نروند.

نوری اضافه کرد: همچنين از مديريت سازمان بهشت زهرا مي‌خواهم تمهیدات لازم را اتخاذ و ورودي هاي بهشت زهرا (س) را مسدود نمايد و فقط امكان ترددهای ضروری فراهم شود.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد؛ امیدوارم  همه شهروندان فهيم ویروس كوويد١٩ را جدی گرفته و بیش از گذشته در خانه بمانند، تا این ویروس هرچه سریعتر از کشور و شهرمان رخت بر بندد.

7-205

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: