• سه شنبه ١٣ اسفند ١٣٩٨-١١:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٨٩
ناهید خداکرمی از شهردار پایتخت در خواست کرد

ضد عفونی کردن تمامی نقاط فرودگاه بین المللی امام(ره)

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، از شهردار پایتخت درخواست کرد، موضوع ضد عفونی کردن فرودگاه بین المللی امام(ره) را در کمیته مقابله با کرونا مطرح کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناهید خداکرمی، در دویست و سومین جلسه شورا با اشاره به برخی از اخبار در خصوص ابتلاء مسافران ایرانی به ویروس کرونا گفت: تعدادی از ایرانی‌هایی که عازم کشورهای دیگر هستند، دچار مشکل کرونا هستند. برای اینکه چنین تهدیدی وجود نداشته باشد، پیشنهاد ضدعفونی کردن تمامی نقاط فرودگاه بین المللی امام(ره) را دارم.

وی با بیان اینکه انتشار این گونه اخبار نشان می‌دهد، تعداد زیادی آلوده به این ویروس و بدون علامت وجود دارد ،ادامه داد: بنابراین با وجود آنکه فرودگاه امام(ره) زیرنظر شهرداری تهران نیست، و مربوط به سایر ارگان هاست، اما از شهردار تهران به عنوان یکی از اعضا ستاد مبارزه با کرونا در شهر تهران درخواست می‌کنم، پیشنهاد ضد عفونی کردن همه جانبه این فرودگاه را مطرح کند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران تاکید کرد: همه نقاط فضای فرودگاهی، مترو، تاکسی‌ها و … که در این محدوده فعالیت می‌کنند، باید ضدعفونی شوند.

خداکرمی خواستار توجه شهردار تهران به این موضوع شد و افزود: این موضوع در ستاد مطرح و پیگیری کند تا هر روز شاهد خبری از آلودگی مسافران ایرانی در سایر کشورها نباشیم.

5-203

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: