• يکشنبه ١١ اسفند ١٣٩٨-١١:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٧٩
محمد جواد حق شناس در تذکری به معاونت اجتماعی شهرداری تهران بیان داشت؛

شهرداری انگیزه جدی در تشکیل سازمان گردشگری ندارد

رییس کمیسیون فرهنگی شور ای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای توسعه گردشگری در سال 97 در ماده 72 برنامه سوم توسعه شهر تهران شهرداری مکلف به ارایه لایحه سازمان گردشگری در پایان سال اول برنامه شده است اما با گذشت بیش از دوازده ماه از سال هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس در دویست و دومین جلسه شورا در تذکری به معاونت اجتماعی شهرداری تهران گفت: امروزه اهمیت گردشگری در ابعاد مختلف بر کسی پوشیده نیست و حتی در کوچکترین سکونتگاه های کشور این مقوله مورد توجه قرار دارد اما در شهر تهران داستان به صورت دیگری می باشد.

وی افزود: در راستای توسعه گردشگری در سال 97 در ماده 72 برنامه سوم توسعه شهر تهران شهرداری مکلف به ارایه لایحه سازمان گردشگری در پایان سال اول برنامه شده است اما با گذشت بیش از دوازده ماه از سال هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است .

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا گفت: به نظر می رسد انگیزه جدی در ای مورد وجود ندارد لذا به شهردار تهران تذکر می دهم نسبت به ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری هر چه سریعتر اقدام شود.

4-202

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: