• يکشنبه ١١ اسفند ١٣٩٨-١١:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٧٨
زهرا نژاد بهرام بیان داشت؛

تهران، مرهون تدابیر و تمهیدات مدیریت شهری در پیشگیری از وقوع سیل است

رییس کمیته شهر سازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سال جاری در دو مقطع شاهد بارش های سیل آسا بودیم که خوشبختانه در هر دو مقطع فروردین و اسفند سیلی در تهران رخ نداد که به واسطه تدابیر و تمهیدات مدیریت شهری در پاک سازی مسیل ها و لایروبی آنها بوده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد بهرام در دویست و دومین جلسه شورا با تشکر از نیروهای عملیاتی شهرداری تهران گفت: باران چند روز گذشته که طی 50 سال اخیر بی سابقه بود طراوت خاصی به شهر بخشید اما در عین حال دغدغه مدیریت شهری در مناطق 22 گانه در راستای پیشگیری از وقوع سیلاب بسیار بالا بود.

وی ادامه داد: ما  بیش از 7 مسیل و رود دره در تهران داریم که هر کدام  می تواند منبعی برای وقوع احتمالی سیل باشد. لذا حضور موثر شهرداران نواحی و مناطق و استفاده از ظرفیت های موجود در لایروبی مسیل ها و نیز حضور موثر نیروهای عملیاتی شهرداری تهران سبب شد روزهای آرامی را پشت سر بگذاریم.

نژاد بهرام افزود: در سال جاری در دو مقطع فروردین ماه و اسفند ماه تحت تاثیر بارش های سیل اسا قرار داشت ولی تمهیدات و تدابیر مدیریت شهری در پاک سازی مسیل ها و رود دره ها اقدام موثری در عدم بروز سیل بود  که این اتفاق قابل تقدیر است.

3-202

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: