• سه شنبه ٦ اسفند ١٣٩٨-١١:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٦٨
امانی برای مقابله با کرونا خواستار شد

توجه به راننده های شهرستانی در تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار توجه ویژه به راننده‌ تاکسی‌های اینترنتی و راننده‌های شخصی شد. چراکه که بیشتر این افراد شهرستانی هستند و در ماشین‌هایشان می‌خوابند و به همین دلیل از نظر رعایت نکات بهداشتی با مشکل مواجه هستند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین المل شورای اسلامی شهر تهران، شهربانو امانی در جریان دویست و دومین جلسه شورای شهر تهران، در تذکری گفت: برای خانم فخاری که تحت مراقبت هستند، آرزوی سلامتی داریم . البته شاهد عینی در بیمارستان مسیح دانشوری، برای چگونگی مواجهه با کرونا نیز محسوب می شوند.

امانی همچنین از اقدامات شهرداری تهران در زمینه  اجرای طرح های پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا تشکر کرد، و افزود:   اگرچه اقدامات لازم بود، اما کافی نیست. چراکه هنوز نهضت آموزش را در کشور یاد نگرفته‌ایم. اگر این نهضت را ایجاد کنیم، اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی بخشی در حوزه آموزش‌های عمومی به ویژه در شرایط فعلی می‌تواند اثرگذار باشد.

عضو شورای شهر تهران نکته دیگر قابل تامل را در ارتباط با راننده‌ تاکسی‌های اینترنتی و راننده‌های شخصی دانست، و افزود:  بیشتر این افراد  شهرستانی هستند و در ماشین‌هایشان می‌خوابند. به همین دلیل از نظر رعایت نکات بهداشتی با مشکل مواجه هستند. باید برای چگونگی تردد این عزیزان تدابیری اتخاذ شود و مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

امانی همچنین به پیشنهاد کمیسیون حمل‌ونقل‌ عمومی مبنی بر حذف موقت طرح ترافیک اشاره کرد، و گفت: براساس این پیشنهاد، و با حذف موقت طرح ترافیک، تا حتی الامکان شهروندانی که مجبور به تردد هستند، از وسایل شخصی استفاده کنند. هرچند که همیشه شهروندان را تشویق به استفاده از وسایل عمومی می‌کردیم. اما در شرایط کنونی چاره‌ای جز حذف موقت طرح ترافیک نیست.

عضو شورای شهر تهران همچنین از ستاد برگزاری نماز جمعه درخواست کرد، در برگزاری نمازهای جمعه حساسیت به خرج دهند، و گفت: از مرکز رسیدگی به امور مساجد به دلیل اینکه شهروندان مذهبی به توصیه‌های این مرکز توجه دارند، می‌خواهیم که به عنوان متولی امور مذهبی حساسیت نشان دهند.

8-201

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: