• يکشنبه ٣ آذر ١٣٩٨-١١:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٦٤٣
فراهانی تاکید کرد: 2-178

لزوم توجه به تامین اینترنت و پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به لزوم توجه به تامین اینترنت و پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران،مراکز امدادی و سایر مراکزی که عملکرد مشابهی دارند، واکنش نشان داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به مشکل قطعی اینترنت طی تذکری که تقدیم هیئت رئیسه شد، گفت: متاسفانه در خلال تصمیم اندیشیده شده برای مهار اغتشاشات در هفته گذشته توسط شورای امنیت کشور، سیستم های آنلاین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به علت عدم دسترسی به اینترنت در این مدت مشابه دسترسی شهروندان قطع شده بود، امری که نه تنها غیر منطقی و تعجب برانگیز بود،بلکه می توانست با بروز یک حادثه طبیعی (اعم از سیل،زلزله،آتش سوزی بزرگ و...) تاب آوری و پایداری شهر را در برابر این حوادث مختل و زیر سوال ببرد.

او افزود: لازم است برای جلوگیری از تکرار آن تدابیر ویژه ای اندیشیده شود و سازمان مدیریت بحران،آتش نشانی، اورژانس، مراکز امدادی و ... در این گونه تصمیم ها مستثنی شوند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: با عنایت به اهمیت موضوع و لزوم چاره اندیشی در این باره به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند2ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره « توجه به تامین اینترنت و پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران،مراکز امدادی و سایر مراکزی که عملکرد مشابهی دارند » به وزیر محترم کشور که اخیراً ریاست بحران شهر تهران از سوی شهردار تهران به ایشان سپرده شده است، تذکر می دهم.

فراهانی در پایان گفت: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام جناب آقای دکتر رحمانی فضلی ،وزیر محترم کشور شاهد توجه بیش از پیش به تاب آوری تهران برای زندگی همه شهروندان عزیز باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: