• سه شنبه ٢٨ آبان ١٣٩٨-٠٩:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٦١٣
حبیب زاده در تذکری مطرح کرد:2-177

اعتراض شهروندان به طولانی شدن انسداد خیابان شهید پاکنژاد/ سرریز شدن خودروهای عبوری این معبر به خیابان های مجاور

به گزارش  معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران افشین حبیب زاده در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: پیرو اعتراض به انسداد مسیر شمال به جنوب خیابان شهید پاکنژاد حدفاصل خیابان شهید دادمان و میدان صنعت و مشکلات ترافیکی ایجاد شده برای رفت و آمد شهروندان به علت وجود کارگاه ساختمانی احداث ایستگاه مترو شهید دادمان در خط هفت مترو تهران، کارشناسان معاونت نظارت از آن محل بازدید به عمل آوردند.

 

نایب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: طبق بررسی های به عمل آمده، مسدود بودن این خیابان باعث سرریز شدن خودروهای عبوری این معبر به خیابان های مجاور شده است که در بیشتر ساعات روز معابر اطراف دارای ترافیک سنگین هستند. از سوی دیگر بخشی از خیابان مسدود شده شهید پاکنژاد، به عنوان محل برگزاری بازارچه های موقت محلی مورد استفاده قرار می گیرد که این امر موجب افزایش بار ترافیک مسیر جنوب به شمال این خیابان شده است.

 

رییس کمیته نظارت استقرار طولانی مدت کارگاه عمرانی پروژه را نیز باعث آلودگی صوتی، بصری و زیست محیطی برای املاک مجاور این پروژه عنوان کرد و از شهردار تهران خواست موضوع را بررسی کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: