• شنبه ١٨ آبان ١٣٩٨-١٢:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٥٣٧
رسولی مطرح کرد:

قصور آقاي شهردار پذيرفته نيست

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: قصور آقاي شهردار در تاخیر ارسال لایحه اصلاح ساختار سازمانی و کاهش حوزه های معاونت شهرداری و سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران پذیرفتی نیست.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سیدحسن رسولی با بیان اینکه اصلاح ساختار پرهزينه و ناكارآمد سازماني شهرداري يكي از مهمترين وعده هاي انتخاباتي ما اصلاح طلبان به مردم شريف تهران بوده است، گفت: آقای حناچي نيز همانند شهرداران قبلي با قبول انجام اين مهم از ما راي اعتماد گرفته است.

وی ادامه داد: در عمل به اين تكليف، آبان ماه سال ٩٧ طرح «الزام شهرداری تهران به ادغام و کاهش حوزه های معاونت شهرداری از 9 سطح به حداکثر 6 سطح سازمانی و حذف پست‌های قائم‌مقام و یا جانشین و مشاور در کلیه واحدهای ستادی، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه» با 16 امضا تقدیم هیات رئیسه شد و در نهایت در دی ماه طرح با عنوان "الزام شهرداری تهران به اصلاح ساختار سازمانی و کاهش حوزه های معاونت شهرداری و سازمان ها و شرکتهای تابعه و ساماندهی مجدد مناطق شهرداری تهران" در شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد.

رسولی اظهار کرد: بر اساس ماده واحده این طرح می بایست تا پايان خرداد سال ٩٨ اين مطالبه محقق می شد که متاسفانه عليرغم گذشت بيش از4.5 ماه از موعد قانوني مقرر و برقراري حداكثر هماهنگي في ما بيين هنوز اين وظيفه قانوني عملي نشده است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سه بار درباره این موضوع به ايشان در صحن تذكر داده ام و هر مرتبه اعلام کرده به زودي لايحه ارسال خواهد کرد، تاکید کرد: نمي دانم علت تاخير و تعلل چيست!؟! قطعا در صورت تداوم اين قصور عليرغم ارادت شخصي به ايشان، در مقام استيفای حقوق شهروندان و عمل به وظيفه نمايندگي مردم به ناچار از ساير ظرفيت هاي قانوني استفاده مي كنم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: