• دوشنبه ٢٠ تير ١٤٠١-١٢:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٦٥٥
نادعلی خبر داد:

بررسی تکمیلی طرح نظـام نـامه مـديريت محـله در جلسه شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی تکمیلی طرح" نظـام نـامه مـديريت محـله" در جلسه آتی شورا خبر داد.

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری هفــتاد وهفتمين جلسه از ششمین دوره شورا اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه بیست و یکم تیر ماه 1401 اظهار داشت:  نطق پیش از دستور این جلسه شورا توسط سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا ارائه خواهد شد.
همچنین در ادامه جلسه گـزارش ناصـر امـانی عضو شـورای اسلامی شـهر تهران در خصـوص محـله ارامنه واقع در منطقه 7 شهرداری تهران را خواهیم داشت.
وی درادامه گفت: بررسی تکمیلی طرح « نظـام نـامه مـديريت محـله که در جلسه گذشته شورا ناتمام مانده بود در دستور کار این جلسه قرار دارد.
نادعلی افزود: بررسی نامه فرماندار تهران  در خصوص اعتراض هيأت تطبيق به مصوبه «الزام  شهرداری تهران در استفاده از نيروی انسانی موجود واجد شرايط در پست های مديريتی و كارشناسی را هم بررسی خواهیم کرد.
سخنگوی شورا در پایان گفت: بررسي طرح "اصلاحيه مصوبه الزام شهرداری تهران به ايجاد و تسهيل جايگاه های كوچك سوخت رسانی در شهر تهران" و همچنین بررسی لايحه شهردار تهران در خصوص "تعيين نرخ وروديه و حق توقف وسايل نقليه در پاركينگ های عمومی شهرداری تهران در سال "1401 نیز در دستور کار اعضاء قرار دارد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: