• يکشنبه ١٤ فروردين ١٤٠١-٢٢:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٠٣٩

پیام تسلیت رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پی درگذشت سردار «محمدتقی عصار»

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با صدور پیامی درگذشت سردار «محمدتقی عصار» را تسلیت گفت و برای آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت کرد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با صدور پیامی درگذشت سردار «محمدتقی عصار» را تسلیت گفت و برای آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت کرد.
 
متن پیام نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به این شرح است: 
 
إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ یَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُوْلَئِکَ هُمُ الصَّادِقُونَ
مومنان واقعی تنها کسانی هستند که به خدا و رسولش ایمان آورده اند، سپس هرگز تردیدی به خود راه نداده و با اموال و جان خود در راه خدا جهاد کرده اند. آنها راستگویانند.
(سوره حجرات، آیه ۱۵)
خبر درگذشت سرتیپ دوم پاسدار دکتر «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت کشور موجب تأثر و تاسف شد. آن مرحوم در دوران حیات خود مسئولیت های خطیری را در راه خدمت به اسلام و انقلاب برعهده داشت.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه اندوه ناک به خانواده بزرگ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بستگان آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال و حضرت حجت (عج)، رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم مسألت می‌کنم.
ان شاء الله روح بلند آن بزرگ‌مرد، با انبیا الهی همنشین و محشور شود.
 
نرگس معدنی پور
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: