• سه شنبه ٢ فروردين ١٤٠١-١٢:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٩٨٩

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای شهر تهران درپی رحلت حجت الاسلام ری شهری

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیامی رحلت عالم مجاهد حجت الاسلام و المسلمین محمدی ری شهری را تسلیت گفتند.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیامی رحلت تولیت حرم حضرت حسنی (ع) عالم مجاهد "حجت الاسلام محمد ری شهری" را تسلیت گفتند.
 
در متن پیام آمده است: 
 
"
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
خبر ارتحال عالم مجاهد حجت الاسلام محمد ری شهری رحمت الله علیه موجب تأثر و تأسف عمیق شد. آن بزرگوار سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب سپری نمود و تنوع عرصه‌های مجاهدت این عالم ربانی، علمی، اخلاقی، انقلابی، سیاسی، اداری که همه با اخلاص و صفا همراه بود بر کسی پوشیده نیست.
فقدان این عالم خستگی ناپذیر و انقلابی و با اخلاص را به محضرمبارک حضرت بقیة الله الاعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب و عموم ملت شریف ایران به ویژه مردم ری و همه بازماندگان  محترم تسلیت عرض نموده و علومقام برای ایشان مسئلت می نماییم." 
گفتنی است دبیرکلّی جمعیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، نمایندگی مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگی ولیّ فقیه و سرپرستی حجاج، ریاست مؤسسه علمی ـ فرهنگی دار الحدیث و ریاست دانشگاه و پژوهشگاه قرآن و حدیث از جمله مسئولیت‌های مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ری‌شهری بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: