• شنبه ٨ آبان ١٤٠٠-١٠:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٨٨٧
در نوزدهمین جلسه شورا بررسی می‌شود:

گزارش معاونین مالی و خدمات شهری شهرداری تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در نوزدهمین جلسه شورا گزارش خود را در خصوص برنامه های این معاونت ها ارایه میکنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران نوزدهمین جلسه علنی شورا در روز یکشنبه نهم آبان ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار شورا برگزار می گردد.
 
این جلسه با ارائه گزارش ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص برنامه‌های آن معاونت ها آغاز خواهد شد.
سپس طرح «بهبود وضعیت حمل و نقل با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع کرونا» بررسی خواهد شد.
در ادامه یک نفر از اعضای شورا جهت عضویت در کمیسیون بند الف ماده هفتم مصوبه اصلاحیه آیین نامه اجرایی ماده ۱ قانون اصلاح قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها انتخاب خواهد شد.
 در این جلسه یک نفر نماینده شورا جهت عضویت در کمیته اجرای موضوع بند دهم ذیل ماده ششم مصوبه آیین‌نامه اجرایی مصوبه شهر دوستدار کودک. و یک نفر از اعضای شورا موضوع بند الف ذیل ماده ششم مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران انتخاب خواهند شد.
همچنین  یک نفر از اعضای شورا بعنوان ناظر جهت عضویت در کارگروه موضوع تبصره دوم ذیل ماده مصوبه اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران، یک نفر از اعضای شورا جهت عضویت در کمیته اجرایی موضوع بند پنجم ذیل ماده چهارم مصوبه چگونگی جذب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع‌های فرهنگی و سینمایی شهر تهران انتخاب می شوند.
 در این جلسه همچنین نماینده شورا با تخصص معماری و شهرسازی به عنوان ناظر جهت عضویت در هیئت موسس خانه معمار موضوع ردیف پنجم بند الف ذیل ماده پنجم مصوبه تبدیل خانه‌هنرمندان ۳ به خانه معمار انتخاب می شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: