• دوشنبه ١٤ تير ١٤٠٠-١٤:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٩٤٧
در سیصد و هشتمین جلسه شورا صورت می‎ گیرد:

ادامه بررسی لایحه «تعيين تكليف املاك و اموال غيرمنقول واگذار شده شهرداري به اشخاص حقيقي و حقوقي»

اعضای شورا در سیصد و هشتمین جلسه شورا، ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «تعيين تكليف املاك و اموال غيرمنقول واگذار شده شهرداري به اشخاص حقيقي و حقوقي» را در دستور کار قرار دارند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین ‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، سيصد و هشتمین جلسه رســمي پنـجــمين دوره شـوراي اسـلامي شــهر تـهــران، در روز سه‎شنبه پانزدهم تيرماه سال1400 از ساعت 8:45  لغايت12در محـل تالار شورا برگـزار مي‌شود.
این جلسه با ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «تعيين تكليف املاك و اموال غيرمنقول واگذار شده شهرداري به اشخاص حقيقي و حقوقي» و بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران درخصوص «اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی» آغاز می‎شود.
سپس گزارش حسابرس رسمي شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص حسابرسي «سازمان نوسازي شهر تهران»، « سازمان عمراني مناطق شهرداري تهران»، « سازمان مشاور فني و مهندسي شهر تهران» برای سال مالی 1394 بررسی خواهند شد.
همچنین در این جلسه 18 مورد پرونده پلاک ثبتی باغات، بعلاوه شصت و پنجمین صورتجلسه کمیسیون نام‎گذاری و تغییرنام اماکن و معابر عمومی شهر تهران مورد بررسی قرار می‎گیرند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: