• شنبه ١٢ تير ١٤٠٠-١٠:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٩٢٥
در سیصد و هفتمین جلسه شورا صورت می‎گیرد:

ادامه بررسی لایحه «تعيين تكليف املاك و اموال غيرمنقول واگذار شده شهرداري به اشخاص حقيقي و حقوقي»

اعضای شورا در سیصد و هفتمین جلسه شورا، ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «تعيين تكليف املاك و اموال غيرمنقول واگذار شده شهرداري به اشخاص حقيقي و حقوقي» را در دستور کار قرار دارند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، سيصد و هفتمين جلسه رســمي پنـجــمين دوره شـوراي اسـلامي شــهر تـهــران، در روز يكشنبه سيزدهم تيرماه سال1400 از ساعت 8:45 لغايت12در محـل تالار شورا برگـزار مي‌شود.

این جلسه با ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص« تعيين تكليف املاك و اموال غيرمنقول واگذار شده شهرداري به اشخاص حقيقي و حقوقي» و ارائه گزارش سيد حسن رسولي خزانه دار شورا در خصوص حساب‌هاي درآمد و هزينه دو ماهه فروردين و ارديبهشت ماه سال 1400شهرداري تهران آغاز می‎شود.

در ادامه لایحه شهردار تهران در خصوص «معرفي23 نفر از كاركنان رسمي شهرداري تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذيحساب» و طرح « الزام شهرداري تهران به جلوگيري از ايجاد و توسعه مراكز نگهداري از گونه هاي حيات وحش در شهر تهران» مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در مرحله بعدی شصت وچهارمين صورتجلسه كميسيون نامگذاري و تغيير نام اماكن و معابر عمومي شهر تهران بررسی می‎شود.

سپس گزارش حسابرس رسمي شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص حسابرسي «سازمان نوسازي شهر تهران»، « سازمان ورزش و تندرستي شهرداري تهران»، « سازمان عمراني مناطق شهرداري تهران»، « سازمان مشاور فني و مهندسي شهر تهران» برای سال مالی 1394 بررسی خواهند شد.

همچنین در این جلسه 11 مورد پرونده پلاک ثبتی نیز مورد بررسی قرار می‎گیرند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: