• شنبه ٢٢ آذر ١٣٩٩-١٠:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٨٩٣
در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورا صورت می‎گیرد:

ادامه بررسی الزامات بودجه تهران 1400 در شورای پایتخت

اعضای شورای شهر تهران در جلسه فردا به بررسی طرح الزامات و اولویت های تدوین بودجه سال 1400 شهرداری تهران پرداخته و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت می‌شود.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بینالملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورا در روز یکشنبه بیست و سوم آذرماه 1399 از ساعت 8:45 لغایت 12 در تالار شورا برگزار میشود.

در آغاز این جلسه سید آرش حسینی میلانی به نطق پیش از دستور خواهد پرداخت و اعضای شورا به بررسی طرح الزامات و اولویت های تدوین بودجه سال 1400 شهرداری تهران پرداخته و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت می‌شود.

همچنین طرح نظامنامه مشارکت و تعامل تشکلهای غیر دولتی و مدیریت شهری نیز با قرائت گزارش کمیسیون فرهنگی-اجتماعی بررسی میشود.

در ادامه طرح الزام شهرداری تهران به اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری که در حین انجام وظایف محوله به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست دادهاند و همچنین طرح الزام شهرداری به ارائه رایگان خدمات مجموعه های ورزشی تحت تملک شهرداری تهران، عدالت استخدامی و منوط کردن هرگونه صدور پروانه و گواهی ساختمانی به رعایت ظوابط مناسب سازی در راستای ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت و قرائت گزارش کمیسیون مشترک(برنامه بودجه و فرهنگی اجتماعی) بررسی می‌شود.

سپس طرح تعیین حسابرسان منتخب  شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال 1399  شورای اسلامی شهر تهران ، شهرداری  و سازمانها و شرکتهای وابسته به آن مورد بررسی قرار گرفته و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت میشود.

همچنین در این جلسه گزارشهای حسابرس رسمی شورا در خصوص  سازمان بهشت زهرا و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی 1399 قرائت میشود. و لایحه شهردار تهران در خصوص  طرح بهره برداری از پیادهروها بررسی شده و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت میشود.

در ادامه مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برگزار شده و لایحه شهردار تهران درخصوص تعیین ضوابط کنترل آلایندههای هوا در پایانههای اتوبوسرانی و ترمینالها بررسی شده و گزارش کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری قرائت خواهد شد.

در پایان این جلسه نیز لایحه شهردار در خصوص اصلاح تبصره ذیل ماده واحده مصوبه« الزام شهرداری تهران به راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک از طریق بخش خصوصی» و همچنین صورت جلسه پنجاه و پنجمین و پنجاه و ششمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر شهر تهران بررسی خواهد شد

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: