• شنبه ١ آذر ١٣٩٩-١٥:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٦٦٤
در دویست و پنجاهمین جلسه شورا صورت می‌گیرد:

از ارائه گزارش مدیریت آب های سطحی تا بررسی پلاک های ثبتی

اعضای شورا در دویست و پنجاهمین جلسه علنی خود از گزارش مدیریت آب های سطحی تا بررسی پلاک های ثبتی را در دستور کار خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورا در روز یکشنبه دوم آذر از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲:۰۰ برگزار می‌شود.

در آغاز این جلسه، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گزارش خود را در خصوص ایجاد رویه در مدیریت آب های سطحی و برقراری هزینه کرد در صورت جاری در ارتباط با پروژه های توسعه و نگهداشت مدیریت آب‌های سطحی ارائه می‌کند.

سپس اعضای شورا به بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه نامگذاری و تغییر نام (١۴)معبر عمومی شهر تهران پرداخته و کمیسیون های (فرهنگی اجتماعی _نظارت و حقوقی) گزارش خود را قرائت می‌کنند.

در ادامه طرح الزام شهرداری تهران به تاسیس موزه کودکان شهر تهران و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (فرهنگی اجتماعی) و لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی ١ نفر از کارکنان رسمی شهر تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) مورد بررسی قرار می‌گیرند.

سپس طرح نحوه انتخاب حسابرس و حسابرسی از شهرداری سازمان‌ها شرکت ها و موسسات وابسته و تابعه و قرائت گزارش کمیسیون (برنامه و بودجه) و طرح تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال ١٣٩٩ شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های وابسته به آن بررسی شده کمیسیون (برنامه و بودجه) گزارش خود را قرابت میکند.

دستورهای بعدی بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی سازمان بهشت زهرا (س) برای سال مالی ١٣٩٣ و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) و بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی (معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی ١٣٩٣) و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) هستند.

در ادامه گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی(معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران براي سال مالی ١٣٩٣) بررسی شده و گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) قرائت خواهد شد.

در پایانی نیز چهار مورد بررسی پلاک ثبتی باغات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: