• دوشنبه ٢٠ مرداد ١٣٩٩-١٤:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٥٨١
در دویست و سی امین جلسه شورا بررسی می شود؛

الزام شهرداری به تاسیس موزه کودکان شهر تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی امین جلسه شورا بررسي طرح « الزام شهرداري تهران به تأسيس موزه كودكان شهر تهران » را در دستور کار خواهند داشت

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی امین جلسه شورا، در روز سه شنبه بیست و یکم مرداد ماه 1399 از ساعت8:30  لغایت 12 در محل تالار اصلی شورا برگزار می شود.
 
جلسه فردا با ارائه گزارش توسط امير قاسمي رابط منطقه 5 و دبير شوراياري محله باغ فيض در خصوص ظرفيت ها، توانمندي ها، نيازها ، مشكلات و مسائل فرهنگي و اجتماعي آن منطقه آغاز خواهد شد.
 
همچنین جلسه فردا با نطق پيش از دستور بشير نظري رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورا ادامه خواهد یافت.
 
در ادامه این جلسه  نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هيأت تطبيق به مصوبه « اصلاحيه مصوبه نظام يكپارچه بليت الكترونيك حمل و نقل عمومي شهر تهران » و يك فوريت  لايحه در خصوص« معرفي 8 نفر از كاركنان رسمي شهرداري تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذيحساب » مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
در ادامه «صورتجلسه چهلمین و چهل ویکمین جلسه كميسيون نامگذاري و تغيير نام اماكن و معابر عمومي شهر تهران» مورد بررسی قرار می گیرد. 
 
بررسی  طرح « نظام نامه انتخاب ، ارزيابي و نظارت بر عملكرد ذيحساب و قائم مقامان ذيحساب شهرداري تهران» و همچنین بررسی لایحه  «حذف بند (8)قسمت (ج) پيوست شماره (2) متن نهايي مصوبه اصلاحي و تنقيحي مرتبط با ساماندهي وضعيت سازمان‌ها و شركت‌هاي وابسته به شهرداري تهران» در این جلسه صورت می گیرد.
 
در این جلسه همچنین طرح « الزام شهرداري تهران به تهيه رمزينه پاسخ سريع ( Q.R.Code ) براي آثار معماري ارزشمند معاصر ، بافت و بناهاي تاريخي و گردشگري و مكان رويدادهاي شهر تهران» مورد بررسی قرار می گیرد.
 
بررسي لایحه « سند راهبردي توسعه منابع انساني شهرداري  تهران » و بررسي طرح « الزام شهرداري تهران به تأسيس موزه كودكان شهر تهران » از دستورهایی هستند که در این جلسه در دستور  قرار می گیرند.
 
در ادامه « انتخاب يك نفر كارشناس متخصص در امور فني و شهرسازي جهت عضويت در ستاد هماهنگي كميسيون هاي ماده صد موضوع بند (ب) تبصره پنجم(5) » و « انتخاب يك نفر از اعضاي كميسيون فرهنگي اجتماعي جهت عضويت در ستاد حمايت از خانواده موضوع بند دوازدهم » از جمله مواردی است که در دستور قرار خواهند گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: