• شنبه ٢٤ اسفند ١٣٩٨-٠٢:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٢٠
در دویست و پنجمین جلسه شورا صورت می گیرد؛

بررسی اعتراض فرمانداری به مصوبه بودجه سال 99 شهرداری تهران

دویست و پنجمین جلسه شورا با بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیات تطبیق به مصوبه "بودجه سال 1399 شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه" آغاز خواهد شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران دویست و پنجمین جلسه شورا  روز یکشنبه  24 اسفند ماه سال 98 در ساعت 8:30 صبح لغایت 12  در محل تالار شورا برگزار می شود.

دویست و پنجمین  جلسه شورا با بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیات تطبیق به مصوبه "بودجه سال 1399 شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه" آغاز خواهد شد.

در ادامه این جلسه بررسی یک فوریت طرح"تشکیل شورای راهبردی میدانگاه های پیاده سطح شهر تهران" و نیز بررسی طرح " الزام شهرداری تهران به پیگیری ثبت ملی میراث طبیعی توچال تهران" صورت خواهد گرفت.

بررسی طرح "الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه الزام ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی بلند مرتبه به پیش بینی، طراحی و نصب زیر ساخت های مورد نیاز ارتباط رادیویی و فیبر نوری" از دیگر دستورهای این جلسه خواهد بود.

انتخاب دو نفر از مسئولین سازمان های مردم نهاد مرتبط با موضوع خانواده و دو نفر کارشناس خبره جهت عضویت در ستاد حمایت از خانواده موضوع بند های 11 و 14 ماده سوم مصوبه "طرح حمایت از بنیاد خاواده " و نیز "انتخاب یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران نیز از دستورهای دیگر جلسه دویست و پنجم خواهد بود.

بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی "سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای سال مالی 93 " نیز دستور های دیگر این جلسه خواهد بود.

بررسی لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری از 8 مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران نیز از دستور های دیگر جلسه فردا خواهد بود.

بررسی گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی" اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران برای سال مالی 93 " و نیز " معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی 93 " نیز از دستور های دیگر جلسه فردا می باشد.

همچنین بررسی صورتجلسه چهلمین و چهل و یکمین  جلسه کمیسیون نام گذاری و تغییر نام اماکن و معابر شهر تهران آخرین دستور جلسه فردا خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: