• دوشنبه ٢٨ بهمن ١٣٩٨-١٣:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧١٨١
در یکصد و نود و نهمین جلسه شورا صورت می گیرد؛

از الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه سوخت های زیستی تا پیش بینی زیر ساخت های ارتباط رادیویی

در یکصد و نود و نهمین جلسه شورا بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه سوخت های زیستی و بیوروانکار" و نیز بررسی طرح " الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه الزام ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی بلند مرتبه به پیش بینی، طراحی و نصب زیر ساخت های مورد نیاز ارتباط رادیویی و فیبر نوری در دستور قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران یکصد و نود و نهمین  جلسه شورا روز سه شنبه   29 بهمن ماه سال 98 در ساعت 8:30 صبح لغایت 12 در صحن علنی شورا برگزار می شود.

جلسه فردا با ارایه گزارش محسن آقا جانی رابط منطقه 17 و سرپرست شورایاری محله ابوذر غربی در خصوص ظرفیت ها، توانمندی ها ، نیاز ها، مشکلات و مسائل فرهنگی و اجتماعی آن منطقه آغاز خواهد شد.

ادامه  جلسه یکصد و نود و نهم   شورا با ادامه بررسی  صورتجلسه سی و هفتم  کمیسیون نام گذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران و نیز بررسی سی و هشتمین و سی و نهمین  جلسه کمیسیون نام گذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران پیگیری می شود.

بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی"سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برای سال مالی 93"، "سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی 93"، نیز دستورهای دیگر جلسه فردا خواهد بود.

بررسی لایحه اصلاح ماده 2 مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در شهر تهران از دیگر  دستور های  جلسه فردا خواهد بود.

بررسی طرح "الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه سوخت های زیستی و بیوروانکار"  و نیز بررسی طرح " الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه الزام ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی بلند مرتبه به پیش بینی، طراحی و نصب زیر ساخت های مورد نیاز ارتباط رادیویی و فیبر نوری" از جمله دستور های دیگر جلسه یکصد و نود و نهم  خواهد بود.

 

انتخاب دو نفر از مسئولین سازمان های مردم نهاد مرتبط با موضوع خانواده و دو نفر کارشناس خبره جهت عضویت در ستاد حمایت از خانواده موضوع بند های 11 و 14 ماده سوم مصوبه "طرح حمایت از بنیاد خاواده " نیز دستور دیگر این جلسه خواهد بود.

انتخاب یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران و بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی "سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای سال مالی 93 " نیز دستور های دیگر این جلسه خواهند بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: