• شنبه ٢٦ بهمن ١٣٩٨-١٤:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧١٧٠
در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورا صورت می گیرد؛

از بررسی طرح استفاده از مطالعات ترافیکی قبل از صدور پروانه تا لزوم ارایه لایحه حفاظت از میراث معماری معاصر

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران یکصد و نود و هشتمین  جلسه شورا یکشنبه  27 بهمن ماه سال 98 در ساعت 8:30 صبح لغایت 12 با بررسی سه طرح یک فوریتی آغاز می شود.

بررسی یک فوریت طرح "الزام شهرداری تهران به استفاده از نتایج مطالعات ترافیک قبل از صدور پروانه برای ساختمان های بزرگ مقیاس (ساختمان های گروه(ج) و (د) ) و نیز بررسی یک فوریت طرح " دستور العمل حصار کارگاهی در پروژه های ساختمانی" و نیز بررسی یک فوریت طرح " الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه حفاظت از میراث معماری معاصر شهر تهران" سه دستور اول جلسه فردا خواهند بود.

در جلسه یکصد و نود و هشتم  شورا همچنین صورتجلسه سی و هفتمین، سی و هشتمین و سی و نهمین  جلسه کمیسیون نام گذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی"سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برای سال مالی 93"، "سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی 93"، نیز دستورهای دیگر جلسه فردا خواهد بود.

بررسی لایحه اصلاح ماده 2 مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در شهر تهران آخرین دستور جلسه فردا خواهد بود.

بررسی طرح "الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه سوخت های زیستی و بیوروانکار"  و نیز بررسی طرح " الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه الزام ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی بلند مرتبه به پیش بینی، طراحی و نصب زیر ساخت های مورد نیاز ارتباط رادیویی و فیبر نوری" از جمله دستور های دیگر جلسه یکصد و نود و هشتم خواهد بود.

انتخاب دو نفر از مسئولین سازمان های مردم نهاد مرتبط با موضوع خانواده و دو نفر کارشناس خبره جهت عضویت در ستاد حمایت از خانواده موضوع بند های 11 و 14 ماده سوم مصوبه "طرح حمایت از بنیاد خاواده " نیز دستور دیگر این جلسه خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: