• شنبه ٢٣ شهريور ١٣٩٨-١١:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٠١٤
در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورا بررسی می شود:

از بررسی انتصاب جوانان در تصدی پست های مدیریتی تا اصلاح مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران

در یکصدو شصت و چهارمین جلسه شورا لوایح " انتصاب جوانان در تصدی پست های مدیریتی در شهرداری تهران" ، "سامان دهی منابع آلاینده دیزلی در محیط های کارگاهی و عمرانی شهر تهران" بررسی می شود.

 

 

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران یکصد و شصت و چهارمین  جلسه شورای اسلامی شهر تهران یکشنبه بیست و چهارم  شهریور ماه از ساعت 8:45 الی 11 برگزار خواهد شد.

در ادامه بررسی لایحه شهرداری تهران در خصوص " سامان دهی منابع آلاینده دیزلی در محیط های کارگاهی و عمرانی شهر تهران" و نیز  لایحه "افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست های مدیریتی" در دستور کار این جلسه شورا قرار دارد.

همچنین  لوایح  "معرفی کارشناسان و اعضای پیشنهادی شورای سازمان ها و مجمع شرکت نوسازی عباس آباد ، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و سازمان پایانه ها و پارک سوارها" مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بررسی اصلاحیه مصوبه "ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران" و نیز انتخاب یک نفر به عنوان نماینده شورا جهت عضویت در کمیته " ساماندهی ابزارهای تبلیغاتی صنفی منصوب در شهر تهران"،  انتخاب یک نفر کارشناس به منظور عضویت در "کمیته کنترل و پایش آلودگی صوتی در شهر تهران" ،  انتخاب یک نفر کارشناس محیط زیست جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی و نظارت بر آموزش و فرهنگ سازی در حوزه مدیریت پسماند،  انتخاب نماینده کمیسیون سلامت برای مصوبه الزام شهرداری تهران به انجام مطالعات توجیه فنی، اقتصاد زیست محیطی همچنین انتخاب یک نفر نماینده شورا جهت عضویت در کمیته اجرایی موضوع بند پنجم مصوبه "چگونگی جلب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع های فرهنگی و سینمایی" در دستور کار یکصدو شصت و سومین جلسه شورا قرار دارد.

 

همچنین صورت جلسه سی امین جلسه کمیسیون نام گذاری و تغییر نام معابر نیز در این جلسه مطرح و رای گیری خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: