• شنبه ٩ شهريور ١٣٩٨-١٥:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٨٩٩
در یکصدو شصت و دومین جلسه صورت می گیرد:

ارائه گزارشی از حسابهای درآمدی و هزینه شهرداری تهران در 4 ماهه نخست سال 98

در یکصدو شصت و دومین جلسه شورا گزارشی از حسابهای درآمدی و هزینه شهرداری تهران در 4 ماهه نخست سال 98 توسط خزانه دار شورا ارائه می شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران یکصدو شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران فردا یکشنبه دهم شهریور ماه از ساعت 8:45 الی 11 با قرائت دو نطق پیش از دستور توسط خانم ها بهاره آروین و الهام فخاری از اعضای شورا آغاز خواهد شد.

 

اولین دستور جلسه فوق، ارائه گزارش در خصوص حسابهای درآمدی و هزینه شهرداری تهران در 4 ماهه نخست سال 98  توسط سید حسن رسولی خزانه دار شورا خواهد بود.

 

در ادامه جلسه 6 پرونده مرتبط با باغات شهر تهران بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

 

بررسی لایحه شهرداری تهران در خصوص " سامان دهی منابع آلاینده دیزلی در محیط های کارگاهی و عمرانی شهر تهران"  از دیگر موضوعات مورد طرح در جلسه آتی شورا خواهد بود.

 

همچنین در ادامه جلسه لایحه "افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست های مدیریتی" و نیز لوایح  "معرفی کارشناسان و اعضای پیشنهادی شورای سازمان ها و مجمع شرکت نوسازی عباس آباد ، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و سازمان پایانه ها و پارک سوارها" مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

بررسی اصلاحیه مصوبه "ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران" و نیز انتخاب یک نفر به عنوان نماینده شورا جهت عضویت در کمیته " ساماندهی ابزارهای تبلیغاتی صنفی منصوب در شهر تهران" و انتخاب یک نفر کارشناس به منظور عضویت در "کمیته کنترل و پایش آلودگی صوتی در شهر تهران" در دستور کار یکصدو شصت و دومین جلسه شورا قرار دارد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: