• ٣ شهريور ١٣٩٥-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٦٢٢٠
روزی برای کارمندان

روزی برای کارمندان

روز کارمند، تجلیل ازانسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و بیان است. ازاین رو، سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند کارمندان کشور بکوشیم.


همه ساله در هفته دولت روز ٤شهریور به عنوان روز کارمند اختصاص می یابد و در این روز به منظور تجلیل از کارگزاران دولت جمهوری اسلامی و ارج نهادن به خدمت، با تبیین ملاک های انتخاب، کارمندان نمونه به عنوان نمایندگان خیل عظیم کارکنان نظام در اقصی نقاط کشور، انتخاب و مورد تشویق و تقدیر قرار می‌گیرند.
روز کارمند بیش از آنکه از جهت فرمایشی و شعاری حائز اهمیت باشد فرصتی است مناسب برای تبیین جایگاه و رفع مشکلات کارمندان. از آنجا که کارمندان با دلسوزی و حسن نیت وقت خود را صرف خدمت به مردم و نظام می کنند دولت باید توجه ویژه ای نسبت به آنان مبذول دارد و با طراحی برنامه های صحیح بیشترین استفاده را از این نیروی صادق و زحمتکش جهت پیشبرد اهداف خود ببرد.
اگر بررسی های لازم انجام شود شاید نمونه های بسیاری از رفتارهای غیر منطقی و نامعقول در سطح ادارات خود را نشان دهد

بی مناسبت نیست که در این روز از یکسو نگاهی دوباره و توجهی جدی به وضعیت معیشت کارمندان کشور بخصوص در عرصه آموزش و پرورش و نظام اداری کشور داشته باشیم و از سوی دیگر تلاش مستمر و بی‌وقفه‌ای را پیگیری کنیم تا با اصلاح ساختارهای ناکارآمد اداری مردم بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن مطالباتشان را از دستگاه‌های اداری بگیرند و با اتخاذ روشهای صحیح و بکارگیری شیوه‌های نوین به ویژه ابزار IT محور موجبات کاهش مراجعات حضوری را فراهم نماییم همچنین با اعمال کنترل‌های داخلی بتوانیم در آینده نزدیک شاهد رفع تبعیض و عدالت در دستیابی همگانی بر اطلاعات و فرایندهای اداری کشور باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: