• سه شنبه ١٣ اسفند ١٣٩٨-١٠:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٨٥
فراهانی :

تاکسیرانان فاقد ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی هستند

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران نسبت به عدم وجود امکانات و مواد مورد نیاز تاکسیرانان برای مقابله و پیشگیری از کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری به وزارت بهداشت گفت: با رئیس محترم سازمان تاکسیرانی صحبت کردم. ایشان اشاره کردند که 80 هزار تاکسی سازمان تاکسیرانی و بیش از 100 هزار تاکسی  اینترنتی، همچنان فاقد ماسک مناسب، دستکش و مواد ضدعفونی هستند.

او افزود: علی رغم اینکه شهردار تهران 52 میلیارد تومان از محل 4 درصد تبصره 13 را به این مسئله تخصیص دادند و منابع مالی موجود است، اما این اقلام همچنان تامین نشده اند .

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: دیروز یکی از پتروشیمی های جنوب غرب کشور  مقداری مواد ضدعفونی در اختیار شهرداری قرار داد که باید تشکر کنیم. گروه های مردم نهاد هم اعلام همکاری کردند .اما متاسفانه همچنان این اقلام را نداریم.

فراهانی در پایان عنوان کرد: درخواست ما از وزارت بهداشت این است که اقلام موجود را به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا برسانند.

2-203

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: