• شنبه ٥ مرداد ١٣٩٨-١٤:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٨٥٧
سید حسن رسولی:

برگزاری انتخابات الکترونیکی پس از سی سال

عليرغم فراز و فرودهاي بي سابقه (جمعه ۴مردادماه) شاهد برگزاري پنجمين دوره انتخابات شوراياري هاي پايتخت بوديم. به صورت فردي و ناشناس در مسجد صاحب الزمان (ع)كوي نصر در انتخابات مشارکت و رای دادم.

 درباره انتخابات این دوره شورایاری‌ها لازم است نکاتی را اعلام کنم:

 شوراي پنجم در مقام ناظر و شهرداري به عنوان مجري با همكاري موثر وزارت كشور پس از قريب سي سال كه برگزاري انتخابات الكترونيك بين بخش نظارت و اجرا بلاتكليف مانده بود، طلسم اين مهم را شكستند.

 نظم و نزاكت و سرعت عمل همكاران در اين شعبه براي من كه عمري در انتخابات ها مسئول بوده‌ام بي نظير بود.

 نرم افزار به كار رفته ظرفيت بالايي دارد.

 از دكتر محمدجواد جوادي يگانه معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري و رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران و جناب سیدحمید طهایی دبیر ستاد اجرایی انتخابات شورایاری‌های شهر تهران تقاضا كردم بلافاصله پس از اتمام انتخابات نسبت به طبقه بندي و تحليل محتواي جامعه شناختي داده‌هاي انتخاب‌كنندگان و انتخاب‌شوندگان و انتشار گزارش آن اقدام كنند.

 ضمن قدرداني از دكتر حناچي و همكارانشان و ستاد هماهنگی شوراياري‌های شورای شهر تهران، اميدوارم به اين مهم به عنوان يكي از دستاوردها پرداخته شود.

 با توجه به برگزاری انتخابات شورایاری‌ها به صورت الکترونیک، نمی‌دانم مي‌توان در دوم اسفند امسال؛ انتخابات دوره يازدهم مجلس شاهد تكرار اين روش علمي بود يا خير؟

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: