• سه شنبه ٢ خرداد ١٤٠٢-١٤:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٧٢
امانی در صحن شورا تذکر داد: 9-149

انتقاد از تعطیل شدن دو مدرسه دولتی در منطقه ۱۶/ تعیین تکلیف ارائه خدمات به ۳۰ شهرک منطقه 16 بر عهده کیست؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش شهردار منطقه 16 از تعطیلی دو مدرسه دولتی در منطقه و عدم تعیین تکلیف ارائه خدمات به 30 شهرک مسکونی منطقه انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصراماني، عضو شوراي شهر تهران در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای ششم در واكنش به گزارش شهردار منطقه 16 درباره پروژه‌هاي محلات منطقه گفت: شنیده‌ام‌که پرونده «شن‌چاله‌ها» قرار است که به کمیسیون ماده ۵ ارجاع شود و کاربری آن به مسکونی تغییر پیدا کند، اینکه در حال رفع خطر «شن‌چاله‌ها» هستیم اتفاق خوبی است اما نباید این فضا صرف ساخت و ساز شده و باید به تامین سرانه‌های منطقه اختصاص پیدا کند.
امانی افزود: در منطقه ۱۶ دو مدرسه دولتی به تازگی تعطیل شده‌اند آنهم در شرایطی که مقام معظم رهبری در دیدار یا مسوولان آموزش و پرورش بر تقویت مدارس دولتی تاکید کردند، مردم مناطق جنوبی توانایی پرداخت شهریه مدارس غیر انتفاعی را ندارند و به اضافه اینکه باید هزینه رفت و آمد به منطقه دیگر را نیز بپردازند، این موضوعی ربطی به شهرداری ندارد اما آموزش و پرورش نباید دسترسی مردم به مدارس دولتی را محدود کند. 
امانی همچنین به وجود چندین شهرک در منطقه ۱۶ اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۰ شهرک در این منطقه وجود دارد که هرچند محصور هستند اما شهرداری تهران به آن‌ها خدمات می‌دهد، تعیین تکلیف این شهرک‌ها به عهده کیست؟ به اضافه اینکه بوستان‌های منطقه ۱۶ به دلیل حضور معتادان متجاهر امنیت ندارند و مردم نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، شرکت برق نیز برای صرفه‌جویی برق مناطق را قطع می‌کند که شب‌ها سبب ناامنی به ویژه برای زنان می‌شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: