• يکشنبه ٣١ ارديبهشت ١٤٠٢-٠٠:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٦٤٥
نادعلی:

روابط عمومی، موتور محرک پیشرفت در عرصه های مختلف است

سخنگوی شورای شهر تهران، بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و تجلیل از فعالان این حوزه در مجموعه معاونت ارتباطات شورا حاضر و از تلاشگران این حوزه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در این دیدار صمیمانه ضمن تقدیر از تلاش های این معاونت بخصوص در حوزه تولید محتوای رسانه ای و انعکاس اخبار با تاکید بر اینکه تمرکز روی کارهای انجام شده و اطلاع رسانی کارهای آینده از وظایف روابط عمومی هاست گفت: نقش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران در ایجاد و تقویت ارتباط موثر و تعامل سازنده میان نمایندگان مردم در شورای شهر، رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی و شهروندان که صاحبان اصلی این شهر هستند، انکار ناپذیر است.

وی افزود: ارتباطات و روابط عمومی به عنوان محرك توسعه در بخش های اجتماعی،سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نقشی بی بدیل در پیشرفت كشور دارد كه برخورداری از كاربردی ترین شبكه‌ های ارتباطی و دسترسی به اطلاعات باعث جهت دهی به افكار عمومی می شود و مناسبات سودمندی میان دولت و مردم برقرار می كند.

نادعلی در ادامه یادآور شد: تاریخ همیشه شاهد بروز تحرکات و اقدامات بیشماری بوده ولی به جهت نبود ارتباطات و یا فناوری ارتباطی ابتر مانده و در حد یک حرف یا اقدام محدود باقی می ماند، اما اگر رویدادها، تفکرات و یا هر اقدامی دارای پیوست های ارتباطی باشد به مثابه آتشی است که دربرگیری بالایی دارد و بر قلب ها رسوخ پیدا می کند و تاثیرگذاری بالایی را بهمراه خواهد داشت.

سخنگوی شورای شهر خطاب به تلاشگران فعال در معاونت ارتباطات شورای شهر تهران تاکید کرد: به همین دلایل ذکر شده است که حوزه ارتباطات از تمام منظرهای مختلف و از هر حیث برای من دارای اهمیت است و کسانی که ماخذ این جریان سازی ها هستند، شما هستید و شما عزیزان بعنوان بازوهای قدرتمند برای کسانی محسوب می شوید که یا درکی از حوزه ارتباطات و رسانه ندارند و یا دایره توانایی آنان محدود است از این رو می توان ادعا کرد که عملکرد معاونت روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران بیانگر تخصص، دقت نظر و دلسوزی نیروهای این واحد است.

در این نشست صمیمی محمود رضا کبیری یگانه، معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران نیز گزارشی از اقدامات یکساله این مجموعه را به سمع سخنگوی شورای شهر رساند و بر نگاه ویژه در تقویت بخش های مهم ارتباطاتی و رسانه ای تاکید کرد.

در پایان این نشست صمیمانه، سخنگوی شورای شهر تهران با اهدای لوح های تقدیر به مناسبت روز روابط عمومی این روز را به پرسنل معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورا تبریک گفت و از تلاشهای شبانه روزی مجموعه معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران قدردانی کرد.

 

گزارش تصویری این بازدید را در لینک زیر ببینید:

yun.ir/50ltu4

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: