• شنبه ٢٥ دی ١٤٠٠-٠٨:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٦٨
حبیب کاشانی:

شهروندان باید خدماتی متناظر با شرایط ایجاد شده دریافت نمایند

عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با مدیران شهری منطقه ۱۷، گفت: مردم مسئول نیستند و ما که مسئول شده ایم باید با تصمیمات و اقدام صحیح مشکلات را کاهش و یا برطرف نماییم و مردم باید خدماتی متناظر با شرایط ایجاد شده دریافت نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه دیدارهای مردمی خود چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ در منطقه ۱۷ شهرداری تهران حاضر و از نزدیک در جریان اقدامات مسئولان شهری و نیز  مشکلات شهروندان قرار گرفت.
دیدار مردمی این عضو شورا به همراه مدیران شهری منطقه۱۷ با شهروندان دارالشهدای تهران در سالن اجتماعات ساختمان شهرداری منطقه برگزار شد.
پیش از ملاقات مردمی، ابتدا کاشانی  بر سر مزار شهدای گمنام واقع در پارک ابوذر حضور یافت و نسبت به مقام این عزیزان ادای احترام نمود.
کاشانی در  ادامه با حضور در جلسه شورای معاونان شهرداری منطقه ۱۷ تصریح کرد: بخش قابل توجهی از بافت فرسوده شهر تهران در این منطقه وجود دارد که توجه ویژه را به این موضوع از سوی مدیران شهری می طلبد.
او افزود: مردم مسئول نیستند و ما که مسئول شده ایم باید مشکلات را کاهش داده و در صدد برطرف کردن انها باشیم ، اینکه این منطقه دارای بازار فرا منطقه ای شده است را ما مسئولان ایجاد کرده ایم پس حداقل باید خدمات رسانی متناظری نیز برای شهروندان همانند شرایطی که ایجاد شده فراهم نماییم.
این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: رفع  و نوسازی بافت فرسوده عزمی فراتر از خواست مدیریت شهری را می طلبد که لازم است شورای عالی معماری و شهرسازی، دولت و بانک ها نیز اقداماتی را انجام دهند.
کاشانی تصریح کرد: هر منطقه را می بایست متناسب با بافت شهری ، اجتماعی، اقتصادی و ... متفاوت دید، همانطور که منطقه ۱۷ هر سال متفاوت تر می شود و باید توجه ویژه ای به رفع معظلات آن شود.
گفتنی است در ابتدای این جلسه مدیران منطقه گزارشی از شرایط منطقه در ارتباط با مشکلات بافت فرسوده ، احداث بوستان ،مشکلات مساجد منطقه و ضرورت بازسازی آنها و نیز مشکلات حریم خطوط راه اهن در منطقه ارائه نمودند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: