• سه شنبه ٢١ دی ١٤٠٠-١٢:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٥٠
سوده نجفی: 4-38

کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل به خبرنگاران فاقد خودرو ارائه شود

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری به شهرداری خواستار ارائه کارت بلیت حمل و نقل به خبرنگارانی که فاقد خودرو هستند، شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان سی و نهمین جلسه شورا در تذکری در خصوص عدم ارائه کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل به خبرنگاران فاقد خودرو گفت: بر اساس تبصره ماده ۴ مصوبه کاهش ترافیک و آلودگی هوا در محدوده‌های مرکزی شهر مصوبه سال ۱۳۹۷ شورای اسلامی شهر تهران به شهرداري تهران اجازه داده شده است به خبرنگاراني كه فاقد خودرو مي‌باشند، كارت بليت الكترونيك رايگان يك ساله جهت استفاده از وسايل نقليه عمومي اختصاص دهد.
وی اضافه کرد: این طرح در دوره گذشته مدیریت شهری با وجود برخی بروکراسی ها برای خبرنگاران اجرا شده بود اما بر اساس گزارش‌ها و مراجعاتی که برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه داشتند این طرح در حال حاضر دیگر اجرا نمی شود.
عضو هیات رییسه شورا افزود: تعدادی از خبرنگاران عنوان کردند که وقتی برای شارژ مجدد کارت بلیت الکترونیک مراجعه کردند به آنها گفته شد که مترو به بخش خصوصی واگذار شده و این طرح برای بخش خصوصی موجب ضرر مالی و پر هزینه است.
وی با بیان اینکه یک تسهیلات اندک نباید از سبد هزینه‌های قشر زحمتکش اهالی رسانه کسر شود خاطر نشان کرد: چرا باید یک تسهیلات ناچیز از سبد قشر زحمتکش و با درآمد پایین اهالی رسانه کسر شود؟
رییس کمیته سلامت اضافه کرد: اکثر اهالی رسانه با ساعات کاری طولانی، درآمد متوسط در حرفه پر استرس خبر مشغول به فعالیت هستند که اعطای چنین تسهیلاتی می تواند اندک کمکی در جهت قدردانی زحمات آنها باشد.
نجفی در پایان تذکر داد: در همین راستا از شهرداری تهران می خواهم که نسبت به اختصاص کارت بلیت الکترونیکی رایگان به خبرنگاران و اصحاب رسانه اقدام کنند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: