• يکشنبه ١٩ دی ١٤٠٠-١٥:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٢٦
عضو شورای شهر تهران خواستار شد؛ 14-38

جبران افت قیمت بخشی از املاک منطقه ۱۵ به علت احداث بزرگراه

عضو شورای شهر تهران با اشاره به افت ارزش برخی املاک منطقه ۱۵ به واسطه احداث بزرگراه رستگار مقدم گفت: لازم است جهت تامین منافع مردم و جبران افت قیمت طرح ویژه شهرسازی ارائه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی معضلات اجتماعی منطقه ۱۵ در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: درخواست داریم تا تپه های پشت گرمخانه این منطقه با فنس مسدود شود تا مانع حضور معتادان متجاهر در بافت شهری و محله های اطراف شویم.
وی افزود: این کار می تواند تا زمانی که برای گرمخانه ها فکر اساسی بکنیم، مردم حداقل از امنیت برخوردار شوند. 
علوی همچنین به موضوع دسترسی محلی بزرگراه رستگار مقدم اشاره کرد و گفت: در گذشته که بحث دسترسی مطرح شد، دوستان موضوع ایجاد تعمیرگاه و قهوه خانه را به عنوان پیامد ایجاد دسترسی مطرح کردند اما حالا که دسترسی ندادیم، اوضاع چه شد؟ نه پله برقی گذاشتند و نه زیرگذر احداث شد، فقط ۲ دستگاه پل هوایی زدند آن هم با منت.
عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: نکته مهم این است که جدا کردن یک محله آسیب زیادی به شهروندان وارد کرد، اگر بتوانیم با تمهیدات و طرح های ویژه شهرسازی منافع مردم را تامین کنیم، بخشی از افت ارزش املاک منطقه جبران کنیم و به ساخت و ساز هم رونق دهیم.
وی همچنین به جمع اوری پاتق زباله گردها و ضایعات جمع کن ها از محلات منطقه ۱۵ اشاره کرد و گفت: مردم منطقه بابت این اتفاق خوشحال هستند و امیدواریم چنین اقداماتی ادامه داشته باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: