• چهارشنبه ١٥ دی ١٤٠٠-٢٣:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٠٦
بازدید نادعلی در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا (س):

شورای شهر در جهت رفع مشکلات کارمندان سازمان بهشت زهرا(س) تلاش میکند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شورای شهر در جهت رفع مشکلات کارمندان سازمان بهشت زهرا(س) تلاش می‌کند.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز( چهارشنبه 15 دیماه) و همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) در سازمان بهشت زهرا (س) حضور یافت.
وی در جریان بازدید 8 ساعته خود از بخش‌های مختلف این سازمان دیدار و به صورت مستقیم با پرسنل سالن تطهیر، تدفین کنندگان، رانندگان آمبولانس و پرسنل پذیرش این سازمان گفت‌وگو کرد و جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در جمع پرسنل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: معتقدم این دوره مدیریت شهری یک دوره ویژه خواهد بود، زیرا شهردار تهران به دنیال برداشتن بارهای روی زمین مانده است،  از همین رو در انتخابات مدیران خود نیز حساس است و مدیری که انتخاب می‌کند که به دنبال کار جهادی است.
نادعلی افزود: بخشی از بارهای بر زمین مانده در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) مربوط به پرسنل است که مدیرعامل مجموعه در مسیر رفع آن ها گام برداشته و شورای شهر نیز هرگونه حمایت و اقدامی که لازم باشد را انجام خواهد داد.
وی سپس در دیدار با سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: ایام شهادت حضرت فاطمه(س) را خدمت پرسنل سازمانی رسیدیم که به اسم ایشان نام گذاری شده و 30 هزار شهید دارد.
نادعلی افزود: در جوار مرقد مطهر حضرت امام(ره) که سراسر برکت است، 30 هزار شهید داریم و این یعنی 30 هزار امامزاده که قابلیت تبدیل شدن به قطب فرهنگی کشور را دارد. 
وی ادامه داد: هر کدام از این شهدا اثر و نشانی از بانو فاطمه زهرا(س) دارند و در بهشت حضرت زهرا(س) آرمیده اند.
انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: